لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس لنوو با پردازنده رایزن و بدنه فلزی مقاوم معرفی شد

لنوو لپ‌تاپ جدیدی به نام تینک‌پد ۱۶ پلاس را معرفی کرده است که از پردازنده‌ی رایزن AMD استفاده می‌کند و بدنه‌ی آن از فلز باکیفیت ساخته شده است. به‌گزارش تک‌ناک، لنوو با معرفی مدل ۲۰۲۴ لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس، استانداردهای جدیدی را در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای تعیین کرده است. این لپ‌تاپ قدرتمند با پردازنده‌ی رایزن […] نوشته لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس لنوو با پردازنده رایزن و بدنه فلزی مقاوم معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس لنوو با پردازنده رایزن و بدنه فلزی مقاوم معرفی شد

لنوو لپ‌تاپ جدیدی به نام تینک‌پد ۱۶ پلاس را معرفی کرده است که از پردازنده‌ی رایزن AMD استفاده می‌کند و بدنه‌ی آن از فلز باکیفیت ساخته شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، لنوو با معرفی مدل ۲۰۲۴ لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس، استانداردهای جدیدی را در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای تعیین کرده است. این لپ‌تاپ قدرتمند با پردازنده‌ی رایزن و بدنه‌ی فلزی مستحکم طراحی شده است تا در سخت‌ترین شرایط نیز همراه شما باشد.

نمایشگر خیره‌کننده‌ی ۱۶ اینچی با نرخ به‌روزرسانی مطلوب، تجربه‌ی بصری بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، گواهی استاندارد نظامی MIL-STD-810H، از مقاومت چشمگیر این لپ‌تاپ دربرابر ضربه و شرایط محیطی سخت خبر می‌دهد.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 16+

گیزموچاینا می‌نویسد که تینک‌پد ۱۶ پلاس با پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen 7 8745H، به‌راحتی از‌پس کارهای سنگین برمی‌آید. ترکیب این پردازنده با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پرسرعت PCIe Gen 4، تجربه‌ی کاربری روان را حتی در اجرای هم‌زمان چندین برنامه‌ی سنگین تضمین می‌کند. سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه نیز اطمینان می‌دهد که لپ‌تاپ حین کار با حداکثر توان، خنک باقی می‌ماند.

مشخصات لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 16+

ThinkBook 16 پلاس با درگاه‌‌های ارتباطی متنوعی از‌جمله USB-C نسل جدید، USB-A ،HDMI 2.1 ،USB4، اترنت و سایر امکانات، پاسخ‌گوی نیازهای کاربران حرفه‌ای است. این تنوع پورت‌ها امکان اتصال هم‌زمان به انواع دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی را فراهم می‌کند و بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند.

لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس مدل ۲۰۲۴ هم‌اکنون در چین با قیمت ۵,۲۹۹ یوان (تقریباً ۷۵۳ دلار آمریکا) ازطریق JD.com برای خرید دردسترس قرار دارد.

نوشته لپ‌تاپ تینک‌پد ۱۶ پلاس لنوو با پردازنده رایزن و بدنه فلزی مقاوم معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow