لپ‌تاپ Vivobook S 15 و ProArt PZ13 ایسوس با اسنپدراگون X پلاس معرفی شدند

ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید Vivobook S 15 و ProArt PZ13 را با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X پلاس کوالکام و هوش مصنوعی Copilot+ معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، ایسوس با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید کمتر از ۱,۰۰۰ دلار خود که به پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X پلاس کوالکام مجهزند، گامی بزرگ در جهت ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر برداشته است. لپ‌تاپ‌های... نوشته لپ‌تاپ Vivobook S 15 و ProArt PZ13 ایسوس با اسنپدراگون X پلاس معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
لپ‌تاپ Vivobook S 15 و ProArt PZ13 ایسوس با اسنپدراگون X پلاس معرفی شدند

ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید Vivobook S 15 و ProArt PZ13 را با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X پلاس کوالکام و هوش مصنوعی Copilot+ معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، ایسوس با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید کمتر از ۱,۰۰۰ دلار خود که به پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X پلاس کوالکام مجهزند، گامی بزرگ در جهت ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر برداشته است.

لپ‌تاپ‌های Vivobook S 15 و ProArt PZ13 که به‌تازگی به خانواده‌ی محصولات ایسوس پیوسته‌اند، با طراحی سبک و جمع‌و‌جور و عملکرد قدرتمند، انتخابی ایدئال برای کاربران خواهان دستگاه قابل‌حمل هستند. این لپ‌تاپ‌ها با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته، تجربه‌ی کاری روان‌تر و عمر باتری طولانی‌تری ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ Vivobook S 15

ایسوس Vivobook S 15

Wccftech می‌نویسد که لپ‌تاپ ویووبوک اس ۱۵ فقط ۰/۵۸ اینچ ضخامت و ۳/۳ پوند وزن دارد. بدنه‌ی تمام‌فلزی این لپ‌تاپ با لوگوی CNC ظریف، ظاهری مینیمال و لوکس به آن بخشیده است. قلب تپنده‌ی لپ‌تاپ مذکور پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ایکس پلاس کوالکام است که سرعت پاسخ‌گویی فوق‌العاده و مصرف انرژی بهینه و عملکرد هوش مصنوعی قدرتمند (تا ۴۵ تاپس) را ارائه می‌دهد.

با باتری ۷۰ وات‌ساعتی لپ‌تاپ ویووبوک اس ۱۵، تا ۱۹ ساعت می‌توانید بدون نگرانی از شارژ وظایف خود را انجام دهید. فناوری شارژ سریع USB-C ایسوس نیز شارژ باتری را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. علاوه‌بر‌این، با جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مانند وای‌فای ۷ و پورت‌های USB4، این لپ‌تاپ به‌راحتی با سایر دستگاه‌های شما ارتباط برقرار و نیازهایتان را برآورده می‌کند.

Vivobook S 15 به صفحه‌نمایش Lumina OLED با پوشش ۱۰۰ درصد فضای رنگ DCI-P3 و رزولوشن 3K و نرخ نوسای ۱۲۰ هرتز مجهز است. علاوه‌بر‌این، صدای Dolby Atmos صدای رسا و واضحی ارائه می‌دهد که Vivobook S 15 را برای بهره‌وری و سرگرمی ایدئال می‌کند.

لپ‌تاپ ProArt PZ13

ایسوس ProArt PZ13

لپ‌تاپ ProArt PZ13 درحدود ۱/۸۷ پوند وزن و ۰/۳۵ اینچ ضخامت دارد. این لپ‌تاپ قدرتمند و قابل‌حمل از پردازنده‌ی اسنپدراگون X پلاس کوالکام و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد. علاوه‌بر اتصال سریع و عمر باتری طولانی مشابه Vivobook S15، لپ‌تاپ یادشده از قلم پشتیبانی می‌کند. طراحی باریک و سبک این لپ‌تاپ، امکان استفاده از آن را در هر مکان و زمانی فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ Vivobook S 15 با قیمت ۸۹۹/۹۹ دلار و لپ‌تاپ ProArt PZ13 با قیمت ۱۰۹۹/۹۹ دلار در Best Buy و برخی فروشگاه‌های منتخب عرضه می‌شوند. ProArt PZ13 همراه با نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند StoryCube برای مدیریت دارایی‌ها و ProArt Creator Hub برای بهینه‌سازی گردش کار و اشتراک ۶ ماهه‌ی CapCut برای ویرایش ویدئو، تجربه‌ای جامع برای کاربران حرفه‌ای به‌ارمغان می‌آورد.

نوشته لپ‌تاپ Vivobook S 15 و ProArt PZ13 ایسوس با اسنپدراگون X پلاس معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow