مانیتور 4K MiniLED گیمینگ ۲۷ اینچی TCL عرضه شد

شرکت TCL مانیتور گیمینگ جدیدی با نام Thunderbird U9 معرفی کرده است که از پنل ۲۷ اینچی MiniLED و رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. شرکت TCL مانیتور گیمینگ جدید Thunderbird U9 را با صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی و وضوح 4K و فناوری MiniLED در بازار چین عرضه کرد. قیمت این مانیتور ۳,۶۹۹ […] نوشته مانیتور 4K MiniLED گیمینگ ۲۷ اینچی TCL عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
مانیتور 4K MiniLED گیمینگ ۲۷ اینچی TCL عرضه شد

شرکت TCL مانیتور گیمینگ جدیدی با نام Thunderbird U9 معرفی کرده است که از پنل ۲۷ اینچی MiniLED و رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد.

شرکت TCL مانیتور گیمینگ جدید Thunderbird U9 را با صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی و وضوح 4K و فناوری MiniLED در بازار چین عرضه کرد. قیمت این مانیتور ۳,۶۹۹ یوان ( ۵۲۰ دلار) است و در‌حال‌حاضر در خرده‌فروشی JD.com برای خرید در‌دسترس قرار دارد.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی TCL Thunderbird U9

گیزموچاینا می‌نویسد که مانیتور جدید تی‌سی‌ال وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ (4K) دارد و از پنل FAST-HVA ساخت خود این شرکت بهره می‌برد. نرخ نوسازی مانیتور مذکور ۱۶۵ هرتز بوده و با عمق رنگ ۱۰ بیتی پیشرفته (۸ بیت + FRC) ترکیب شده است تا تصاویر را با کیفیت و وضوح مطلوبی به‌نمایش بگذارد.

مانیتور 4K MiniLED گیمینگ ۲۷ اینچی Thunderbird U9

Thunderbird U9 از فناوری نور پس‌زمینه Mini LED با ۲,۳۰۴ ناحیه کاهش نور محلی استفاده می‌کند که کنترل دقیق‌تری بر نور و شفافیت تصاویر فراهم می‌سازد. این ویژگی باعث کاهش هاله‌های نوری و بهبود وضوح تصاویر می‌شود که مانیتور را برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا به گزینه‌ای ایدئال تبدیل می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید TCL با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR 1400، تصاویری خیره‌کننده و بسیار دقیق نمایش می‌دهد. همچنین، نسبت کنتراست استاتیک این مانیتور به ۴۰۰۰:۱ و نسبت کنتراست دینامیک آن به ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ می‌رسد که به بهبود جزئیات در صحنه‌های تاریک کمک می‌کند.

مانیتور مذکور با بهره‌گیری از فناوری QD Quantum Dot Wide Color Gamut، درحدود ۹۵ درصد از گستره رنگ DCI-P3 و ۹۹ درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش می‌دهد که آن را برای گیمرها به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

قابلیت‌های گیمینگ

Thunderbird U9 با زمان پاسخ‌گویی سریع ۱ میلی‌ثانیه GTG، تأخیر و تاری را به‌حداقل می‌رساند و تجربه‌ای بی‌نظیر در بازی‌های سریع فراهم می‌کند. این مانیتور با هر دو فناوری FreeSync Premium و G-Sync سازگار است. این موضوع باعث می‌شود تا بازی بدون شکستگی تصویر و با کیفیت رضایت‌بخش در دستگاه‌های مختلف اجرا شود. همچنین، مانیتور جدید TCL به دو بلندگوی ۳ وات داخلی مجهز است که صدایی مناسب برای گیمینگ و استفاده چندرسانه‌ای فراهم می‌کند.

مانیتور Thunderbird U9
مانیتور Thunderbird U9

گزینه‌های اتصال و طراحی ارگونومیک

ازنظر اتصال، Thunderbird U9 شامل دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4 و یک پورت USB-C با توان خروجی ۹۰ وات و فناوری Display Stream Compression (DSC) است. همچنین، این مانیتور دو پورت USB-A 3.0 و یک پورت USB-B 3.0 و یک جک هدفون ۳‌/۵ میلی‌متری دارد.

مانیتور جدید TCL به پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش و کج‌شدن مجهز است که امکان تنظیمات متنوع و راحتی کاربر را فراهم می‌کند. طراحی پشتی Light Wing مانیتور با نورپردازی RGB و قلاب مخفی برای هدفون، حالتی علمی‌تخیلی به دستگاه اضافه کرده است.

Thunderbird U9 از KVM switch بهره می‌برد که امکان کنترل دو کامپیوتر با یک مجموعه از لوازم جانبی را فراهم می‌کند. همچنین، این مانیتور از حالت‌های Picture-in-Picture (PIP) و Picture-by-Picture (PBP) برای چندوظیفگی و انجام کارهای هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. دو حالت نور آبی کم نیز برای محافظت از چشم در طول استفاده طولانی‌مدت در این مانیتور تعبیه شده است. با عرضه Thunderbird U9، تی‌سی‌ال تلاش می‌کند تا نیازهای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا را با ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و طراحی کاربرپسند برآورده کند.

نوشته مانیتور 4K MiniLED گیمینگ ۲۷ اینچی TCL عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow