مانیتور Redmi A27U شیائومی با رزولوشن 4K رونمایی شد

مانیتور Redmi A27U شیائومی با کیفیت تصویر 4K و پورت USB تایپ C برای اتصال دستگاه‌های مختلف و شارژ‌کردن آن‌ها معرفی شد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی مانیتور Redmi A27U را به بازار عرضه کرده است. این نسخه‌ی جدید در‌مقایسه‌با مدل قبلی که در ماه اگوست معرفی شده بود، از قابلیت اتصال مستقیم دستگاه‌ها با استفاده از […] نوشته مانیتور Redmi A27U شیائومی با رزولوشن 4K رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
مانیتور Redmi A27U شیائومی با رزولوشن 4K رونمایی شد

مانیتور Redmi A27U شیائومی با کیفیت تصویر 4K و پورت USB تایپ C برای اتصال دستگاه‌های مختلف و شارژ‌کردن آن‌ها معرفی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی مانیتور Redmi A27U را به بازار عرضه کرده است. این نسخه‌ی جدید در‌مقایسه‌با مدل قبلی که در ماه اگوست معرفی شده بود، از قابلیت اتصال مستقیم دستگاه‌ها با استفاده از پورت USB تایپ C پشتیبانی می‌کند.

گیزموچاینا می‌نویسد که پورت USB-C مانیتور جدید Redmi A27U از حالت DisplayPort پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید لپ‌تاپ یا دستگاه‌های دیگر را مستقیماً به مانیتور وصل کنید، بدون اینکه به کابل اضافه‌ای نیاز داشته باشید. این ویژگی برای کسانی عالی است که دنبال محیط کار مرتب هستند.

مانیتور Redmi A27U شیائومی

مانیتور جدید شیائومی علاوه‌بر پورت USB-C، از مشخصات فنی برجسته‌ای نظیر رزولوشن 4K (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰)، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۶ میلی‌ثانیه مجهز است. پنل IPS این مانیتور با پوشش ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB، طیف وسیعی از رنگ‌ها را با دقت زیاد نمایش می‌دهد.

در‌حال‌حاضر، این مانیتور در چین با قیمت حدود ۲۰۰ دلار دردسترس است. شیائومی برای عرضه‌ی مانیتور جدیدش در بازارهای جهانی هنوز تصمیمی نگرفته است.

نوشته مانیتور Redmi A27U شیائومی با رزولوشن 4K رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow