مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید مشکلات دستگاه‌های Surface را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی‌هایی را برای رفع مشکلات گزارش شده در دستگاه‌های Surface Pro 8، Surface Pro X و Surface Laptop 6 منتشر کرده است. کاربران این دستگاه‌ها که با اختلالاتی در عملکرد دستگاه‌های خود مواجه بوده‌اند، می‌توانند با نصب این به‌روزرسانی‌ها، مشکلات خود را برطرف نمایند. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، […] منبع خبر مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید مشکلات دستگاه‌های Surface را برطرف کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید مشکلات دستگاه‌های Surface را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی‌هایی را برای رفع مشکلات گزارش شده در دستگاه‌های Surface Pro 8، Surface Pro X و Surface Laptop 6 منتشر کرده است. کاربران این دستگاه‌ها که با اختلالاتی در عملکرد دستگاه‌های خود مواجه بوده‌اند، می‌توانند با نصب این به‌روزرسانی‌ها، مشکلات خود را برطرف نمایند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، کاربران Surface Pro 8 ممکن است با مشکلاتی در هنگام استفاده از قلم Slim، اتصال به داک Surface Dock 2 و یا بهره‌گیری از پورت‌های USB-C مواجه شده باشند. به‌روزرسانی جدید، این مشکلات را شناسایی و برطرف کرده است. در برخی از دستگاه‌های Surface Pro X، دوربین به طور خودکار و در زمان‌های نامناسب فعال می‌شد. همچنین، اختلالاتی در عملکرد کیبورد در محیط‌های بازیابی و پیش‌نصب ویندوز گزارش شده بود. به‌روزرسانی جدید، این مشکلات نرم‌افزاری را برطرف کرده است.

یکی از مشکلات گزارش شده در Surface Laptop 6، فعالیت بیش از حد فن‌ها و افزایش دمای دستگاه بود. به‌روزرسانی جدید، عملکرد فن‌ها را بهینه‌سازی کرده و باعث کاهش دمای دستگاه در هنگام اتصال به مانیتور خارجی می‌شود. برای به‌روزرسانی دستگاه‌های Surface، کاربران کافی است به بخش Windows Update مراجعه کرده و به‌روزرسانی‌های در دسترس را نصب کنند. مراحل به‌روزرسانی برای تمامی دستگاه‌های Surface یکسان است. با انتشار این به‌روزرسانی‌ها، مایکروسافت نشان داده است که به بهبود تجربه کاربری دستگاه‌های Surface متعهد است و به طور مداوم در جهت رفع مشکلات و بهبود عملکرد آن‌ها تلاش می‌کند.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید مشکلات دستگاه‌های Surface را برطرف کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow