مایکرون اولین SSD PCIe Gen6 را معرفی کرد

مایکرون حافظه‌ی SSD جدید خود را با فناوری PCIe Gen6 رونمایی کرد. سرعت انتقال داده این SSD PCIe Gen6 به ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد. به‌گزارش تک‌ناک، مایکرون اعلام کرد که اولین SSD PCIe Gen6 صنعت را تولید کرده است. این SSD جدید که ادعا می‌شود می‌تواند به سرعت خواندن ترتیبی بیش از ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه دست یابد،... نوشته مایکرون اولین SSD PCIe Gen6 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
مایکرون اولین SSD PCIe Gen6 را معرفی کرد

مایکرون حافظه‌ی SSD جدید خود را با فناوری PCIe Gen6 رونمایی کرد. سرعت انتقال داده این SSD PCIe Gen6 به ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکرون اعلام کرد که اولین SSD PCIe Gen6 صنعت را تولید کرده است. این SSD جدید که ادعا می‌شود می‌تواند به سرعت خواندن ترتیبی بیش از ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه دست یابد، برای شرکای عملیاتی مراکز داده ساخته می‌شود.

تامزهاردور می‌نویسد که مایکرون در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود ادعا کرده است که نخستین شرکتی محسوب می‌شود که SSD PCIe Gen6 فوق‌سریع را برای مراکز داده تولید می‌کند.

مایکرون اطلاعات زیادی از SSD PCIe Gen6 خود ارائه نداده است؛ با‌این‌حال، ادعا می‌کند که درایوهای جدید خواهند توانست به پهنای باند خواندن ترتیبی بیش از ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه دست پیدا کنند.

مشخصات SSD PCIe Gen6 مایکرون

برای درک بهتر سرعت انتقال داده ۲۶ گیگابایت‌بر‌ثانیه SSD، باید بگوییم که بهترین SSD سال ۲۰۲۴، یعنی Crucial T705، از رابط PCIe 5.0 x4 برای ارائه‌ی سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی تا ۱۴/۵ و ۱۲/۷ گیگابایت‌بر‌ثانیه استفاده می‌کند. با مقایسه‌ی این مقادیر، SSD PCIe Gen6 جدید مایکرون تقریباً ۸۰ درصد سریع‌تر است.

نوشته مایکرون اولین SSD PCIe Gen6 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow