مشخصات فنی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی جدید گلکسی S24 FE است که به زودی معرفی خواهد شد و اخیرامشخصا فنی این گوشی افشا شده است. به گزارش تکناک، این گوشی با پردازنده Exynos 2400e، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED 120Hz، باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین‌های قدرتمند و طراحی مشابه با نسل قبلی عرضه خواهد شد. سامسونگ... نوشته مشخصات فنی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
مشخصات فنی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی جدید گلکسی S24 FE است که به زودی معرفی خواهد شد و اخیرامشخصا فنی این گوشی افشا شده است.

به گزارش تکناک، این گوشی با پردازنده Exynos 2400e، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED 120Hz، باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین‌های قدرتمند و طراحی مشابه با نسل قبلی عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 FE، که به زودی رونمایی خواهد شد، پس از حضور در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه Bluetooth SIG و Indian BIS، حالا در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شده است.

نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند احتمالاً به تراشه Exynos 2400e مجهز خواهد بود که نسخه ضعیف‌تر تراشه قدرتمند Exynos 2400 است

طبق فهرست گیک‌بنچ، نسخه‌ی ادعایی کره‌جنوبی گلکسی S24 FE به مادربرد داخلی s5e9945 مجهز است. این پردازنده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۱,۶۲۵ و ۵,۶۹۸ امتیاز کسب کرد.

اکنون، نسخه جهانی گلکسی S24 FE با یک پردازنده ضعیف‌تر با امتیاز تک هسته‌ای ۱۹۹۶ و امتیاز چند هسته‌ای ۵۶۷۸ امتیاز مشاهده شده است که ادعاها درباره ویژگی‌های این دستگاه با چیپست Exynos 2400e را بیشتر تایید می‌کند.

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی جدید گلکسی S24 FE است که به زودی معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد فرکانس هسته اصلی Cortex-X4 از ۳.۲ گیگاهرتز به ۳.۱۱ گیگاهرتز کاهش یافته است، در حالی که فرکانس سایر هسته‌ها تغییری نکرده است.

این کاهش جزئی در فرکانس هسته اصلی، احتمالاً منجر به کاهش اندکی در عملکرد کلی دستگاه خواهد شد. بااین‌حال، با توجه به اینکه این نتایج مربوط به یک نمونه اولیه است، نمی‌توان نتیجه‌گیری قطعی در مورد عملکرد نهایی دستگاه داشت.

سامسونگ به‌زودی، احتمالاً در ماه اکتبر، از گلکسی S24 FE رونمایی خواهد کرد. صفحه پشتیبانی رسمی این گوشی هوشمند نیز از قبل فعال شده است.

این دستگاه به یک نمایشگر اولد  ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی حداکثری ۱۹۰۰ نیت مجهز خواهد بود. همچنین، باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین خواهد کرد.

براساس گزارش نئووین، گلکسی S24 FE در رنگ‌های متنوعی از جمله گرافیت، آبی، نقره‌ای، سفید، سبز و زرد عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1.1 مجهز خواهد بود. قیمت نهایی این دستگاه هنوز اعلام نشده است.

علاوه‌براین، گلکسی S24 FE به مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ مجهز خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل Portrait Studio،  Circle to Search، Live Translate،  Sketch to Imageو بسیاری موارد دیگر می‌شود. از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی خود داشته باشد.

نوشته مشخصات فنی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow