مشخصات و نوع طراحی HMD Hyper پیش از رونمایی رسمی فاش شد

کمپانی HMD Global با معرفی گوشی جدید خود با نام اچ ام دی اسکای‌لاین (HMD Skyline) بازگشت بزرگی به بازار داشت و اکنون در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند بیشتری در سبد محصولات بازطراحی‌شده خود است که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی اچ ام دی هایپر (HMD Hyper) اشاره کرد. هفته گذشته تصاویر […]

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  2
مشخصات و نوع طراحی HMD Hyper پیش از رونمایی رسمی فاش شد

کمپانی HMD Global با معرفی گوشی جدید خود با نام اچ ام دی اسکای‌لاین (HMD Skyline) بازگشت بزرگی به بازار داشت و اکنون در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند بیشتری در سبد محصولات بازطراحی‌شده خود است که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی اچ ام دی هایپر (HMD Hyper) اشاره کرد.

هفته گذشته تصاویر این گوشی جدید به بیرون درز کرد که طراحی آن را که الهام گرفته از سری لومیا است، نشان می‌دهد. علاوه بر این، اکنون فهرست کاملی از مشخصات فنی این دستگاه نیز منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، HMD Hyper دارای صفحه نمایش اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی، تراشه میان‌رده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام به همراه 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین، این دستگاه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز فراهم است.

HMD Hyper

در بخش پشتی اچ ام دی هایپر، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS) قرار دارد که همراه با دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی دیگر که جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر نشده، ثبت عکس‌ها و ویدیوها را بر عهده خواهد داشت. در قسمت جلویی دستگاه هم یک سنسور 50 مگاپیکسلی درون حفره‌ای کوچک در نمایشگر جای گرفته است که برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از نظر باتری، HMD Hyper دارای یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند.

این مشخصات نشان می‌دهد که اچ ام دی هایپر می‌تواند یکی از مدل‌های قدرتمند و پرطرفدار در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده باشد و با طراحی جذاب و ویژگی‌های قوی خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. HMD با معرفی این گوشی قصد دارد حضور قدرتمندی در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند داشته باشد و محصولی ارائه دهد که توانایی رقابت با سایر برندهای معتبر را داراست.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow