معماری برند در روابط‌عمومی

با توجه به فضای رقابتی موجود و تغییر و تحولاتی که با شتاب در جهان امروز رخ می‌دهد، سازمان‌ها برای حفظ مشتریان خود باید شرایط را برای اثربخش‌تر کردن عملکرد سازمانی مهیا کنند. تقویت وفاداری و صیانت از مشتری، بخش اصلی فعالیت‌های بازاریابی بوده و می‌تواند منجر به کاهش هزینه برای بازاریابی شود و مشتریان بیشتری را جذب کند. به‌علاوه، مشتریان وفادار، تبلیغ دهان‌به‌دهان را به‌سرعت رواج داده و با استراتژی‌های رقیبان مقابله می‌کنند.

۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 01:00
 5
معماری برند در روابط‌عمومی
با توجه به فضای رقابتی موجود و تغییر و تحولاتی که با شتاب در جهان امروز رخ می‌دهد، سازمان‌ها برای حفظ مشتریان خود باید شرایط را برای اثربخش‌تر کردن عملکرد سازمانی مهیا کنند. تقویت وفاداری و صیانت از مشتری، بخش اصلی فعالیت‌های بازاریابی بوده و می‌تواند منجر به کاهش هزینه برای بازاریابی شود و مشتریان بیشتری را جذب کند. به‌علاوه، مشتریان وفادار، تبلیغ دهان‌به‌دهان را به‌سرعت رواج داده و با استراتژی‌های رقیبان مقابله می‌کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow