منتظر بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی باشید!

رابرت کیوساکی، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» با هشدار نسبت به اوضاع اقتصادی جهان از بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. به‌ گزارش تک‌ناک، رابرت کیوساکی می‌گوید که روزهای تلخی در انتظار بازارهای مالی است. وی‌ در این باره گفته است: «اقتصاد جهانی در لبه پرتگاه... نوشته منتظر بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی باشید! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
منتظر بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی باشید!

رابرت کیوساکی، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» با هشدار نسبت به اوضاع اقتصادی جهان از بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، رابرت کیوساکی می‌گوید که روزهای تلخی در انتظار بازارهای مالی است. وی‌ در این باره گفته است:

«اقتصاد جهانی در لبه پرتگاه است و اگر سقوط کند و رکودی بزرگ همه جا را فرا بگیرد، من و افرادی که مهیای چنین رکودی بوده‌اند، سود هنگفتی به جیب می‌زنند.»

به نقل از فین‌بولد، کیوساکی با انتقاد از سیاست‌های فدرال رزرو در قبال تورم و اوضاع اقتصادی می‌گوید که طلا، نقره و رمزارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم تنها پناهگاه‌هایی‌ هستند که می‌توانند از دارایی‌های ارزشمند مردم محافظت کنند.

توییت رابرت کیوساکی درباره سقوط تاریخی بازارهای مالی

کیوساکی بیان کرده است:

«ما سرمایه‌گذاران طلا، نقره و بیت کوین، افراد سرکشی هستیم که از پیامدهای ناگوار سیاست‌گذاران اقتصادی جان به در می‌بریم. بیت کوین، اتریوم و شماری دیگر از رمزارزها ماهیتی متن‌باز دارند، پس بانک‌های مرکزی قادر به کنترل آنها نیستند. به‌ همین‌ دلیل است که این نوع دارایی‌ها توانسته‌اند جایگاه خود را میان اهالی بازارها باز کنند.»

این نویسنده بزرگ که پیش‌تر تمرکز خود را بر حوزه امور مالی غیرمتمرکز معطوف کرده بود،‌ می‌گوید که سقوط اخیر بازارها در اثر افزایش نرخ بهره ژاپن، فرصت خوبی برای انباشت طلا، نقره و ارزهای دیجیتال بوده است.

هم‌اکنون بیت کوین، پادشاه رمزارزها در محدوده قیمتی ۶۰ هزار دلار در نوسان است. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که پیش از آغاز سال ۲۰۲۵ می‌توان شاهد صعود این رمزارز به محدوده قیمتی قراتر از ۱۰۰ هزار دلار بود.

نوشته منتظر بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی باشید! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow