استوری های ویدیویی Twitch رقیب جدید اینستاگرام

شبکه اجتماعی twitch با راه‌اندازی قابلیت ارسال استوری‌های ویدیویی، به دنبال این است که کاربران خود را از اطراف شبکه‌های اجتماعی دیگر به ویژه اینستاگرام دور کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، پس از گذشت یک سال از عرضه استوری‌های متنی و تصویری در twitch، این شبکه اجتماعی با راه‌اندازی قابلیت استوری ویدیویی، امکان بارگزاری... نوشته استوری های ویدیویی Twitch رقیب جدید اینستاگرام اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
استوری های ویدیویی Twitch رقیب جدید اینستاگرام

شبکه اجتماعی twitch با راه‌اندازی قابلیت ارسال استوری‌های ویدیویی، به دنبال این است که کاربران خود را از اطراف شبکه‌های اجتماعی دیگر به ویژه اینستاگرام دور کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، پس از گذشت یک سال از عرضه استوری‌های متنی و تصویری در twitch، این شبکه اجتماعی با راه‌اندازی قابلیت استوری ویدیویی، امکان بارگزاری فیلم‌های 60 ثانیه‌ای روی نسخه موبایل را فراهم کرد.

علت اصلی این کار ترغیب جریان‌سازها یا استریمرها به جذب بازدیدکنندگان خود و دور کردن آنها از دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام و تیک‌تاک است.

 شبکه اجتماعی Twitch با استوری‌های ویدیویی رقیبی برای اینستاگرام شد

به عنوان مثال، استریمرها در استوری‌های ویدیویی خود سؤالاتی را از مخاطبان می‌پرسند و آنها را به سمت فرایند رأی‌گیری می‌کشانند. یا با استفاده از ابزار mentions@ ویدیوهای شخصی می‌گیرند و با نمایش گذاشتن آن به دنبال افزایش دنبال‌کننده‌های خود هستند. یا اینکه از کارهایی که انجام می‌دهند کلیپ و هایلات ویدیویی درست و در twitch پخش می‌کنند.

علاوه بر نسخه موبایل، این شبکه اجتماعی نسخه‌های وب خود را نیز مجهز به این قابلیت کرده است.

گفتنی است که استوری‌های ویدیویی حدود یک دهه قبل در شبکه اجتماعی اسنپ‌چت راه‌اندازی شد و به تدریج در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام، واتس‌اپ، تلگرام و تیک‌تاک به کار گرفته شد.

نوشته استوری های ویدیویی Twitch رقیب جدید اینستاگرام اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow