موتورولا گوشی بیزینسی ThinkPhone 25 را معرفی کرد

گوشی ThinkPhone 25 موتورولا با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی رونمایی شد. به گزارش تک‌ناک، موتورولا سال گذشته با معرفی گوشی ThinkPhone، گام مهمی در جهت ارائه‌ی دستگاهی هوشمند برای کاربران حرفه‌ای برداشت. حالا این شرکت با رونمایی ThinkPhone 25، باردیگر نشان داده […] نوشته موتورولا گوشی بیزینسی ThinkPhone 25 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
موتورولا گوشی بیزینسی ThinkPhone 25 را معرفی کرد

گوشی ThinkPhone 25 موتورولا با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی رونمایی شد.

به گزارش تک‌ناک، موتورولا سال گذشته با معرفی گوشی ThinkPhone، گام مهمی در جهت ارائه‌ی دستگاهی هوشمند برای کاربران حرفه‌ای برداشت. حالا این شرکت با رونمایی ThinkPhone 25، باردیگر نشان داده که به ارتقای این سری متعهد است. گوشی مذکور ضمن حفظ طراحی شیک و تمرکز بر نیازهای کاربران تجاری، با ارتقاهای درخورتوجهی همراه شده است. این ارتقاها مشابه آن چیزی است که در موتورولا اج ۵۰ نئو شاهد بودیم.

ThinkPhone 25 با طراحی مقاوم و مشخصات فنی ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی، برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

ThinkPhone 25 برای کار بی‌نقص با رایانه‌های شخصی لنوو و تبلت‌های موتورولا ساخته شده است. این گوشی ویژگی‌هایی مانند همگام‌سازی خودکار، امکان اشتراک‌گذاری کیبورد و ماوس بین دستگاه‌ها، اطلاعیه‌های متمرکز و حتی امکان استفاده از دوربین اصلی گوشی به‌عنوان وب‌کم برای تماس‌های ویدئویی را ارائه می‌دهد. همچنین، موتورولا ابزاری به نام Moto Device Manager را اضافه کرده است که به بخش‌های IT اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های تجاری را از راه دور مدیریت کنند و مطمئن شوند که ایمن و به‌روز هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی ThinkPhone 25 پشتیبانی طولانی‌مدت و تضمین به‌روزرسانی تا سال ۲۰۲۹ است. موتورولا با ارائه‌ی ۵ سال به‌روزرسانی اندروید و وصله‌های امنیتی، اطمینان حاصل کرده است که گوشی جدیدش همواره ازنظر نرم‌افزاری به‌روز و ایمن باقی می‌ماند. این ویژگی برای مشاغلی که به پایداری و امنیت داده‌ها اهمیت می‌دهند، بسیار ارزشمند است.

ThinkPhone 25 با طراحی مقاوم و مشخصات فنی ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی، برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

بدنه‌ی این گوشی از فیبر آرامید مقاوم ساخته و با رنگ Carbon Black پوشیده شده است. قاب پلاستیکی آن نیز به مقاومت گوشی کمک می‌کند. با استانداردهای IP68 و MIL-STD 810H، این گوشی دربرابر آب و گرد‌و‌غبار و ضربه مقاوم است.

گیزموچاینا می‌نویسد که صفحه‌نمایش ۶/۳۶ اینچی pOLED گوشی ThinkPhone 25 با رزولوشن 1220p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تصاویری روان و باکیفیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با پوشش محافظ Gorilla Glass 7i دربرابر خط‌و‌خش مقاوم است. در قلب این گوشی، تراشه‌ی قدرتمند دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکردی سریع و روان را برای انجام هم‌زمان چندین کار و اجرای برنامه‌های سنگین تضمین می‌کند.

ThinkPhone 25 با طراحی مقاوم و مشخصات فنی ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی، برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

در پنل پشتی گوشی بیزینسی موتورولا، شاهد دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. انرژی لازم برای کار با گوشی جدید موتورولا را باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی تأمین می‌کند.

ThinkPhone 25 از ماه نوامبر با قیمت ۴۹۹ یورو (حدود ۵۵۴ دلار) در اروپا و ۴۵۰ پوند (حدود ۵۴۱ دلار) در بریتانیا دردسترس خواهد بود. این گوشی با طراحی مقاوم و عملکرد مناسب و پشتیبانی طولانی‌مدت نرم‌افزاری، گزینه‌ای ایدئال برای کاربران حرفه‌ای است که به‌دنبال همراهی همه‌کاره و بادوام هستند.

نوشته موتورولا گوشی بیزینسی ThinkPhone 25 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow