مک‌بوک پرو با تغییرات قابل توجهی عرضه می شود

شایعات بیانگر آن است که شرکت اپل نسل بعدی مک‌بوک پرو با تراشه M4 را امکان دارد با فناوری تشخیص چهره (Face ID) و تغییرات قابل توجه دیگری عرضه کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، انتظار می‌رود شرکت اپل مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه M4، به همراه نسل هفتم آیپد مینی و آیپد پایه […] نوشته مک‌بوک پرو با تغییرات قابل توجهی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
مک‌بوک پرو با تغییرات قابل توجهی عرضه می شود

شایعات بیانگر آن است که شرکت اپل نسل بعدی مک‌بوک پرو با تراشه M4 را امکان دارد با فناوری تشخیص چهره (Face ID) و تغییرات قابل توجه دیگری عرضه کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، انتظار می‌رود شرکت اپل مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه M4، به همراه نسل هفتم آیپد مینی و آیپد پایه را در ماه آینده عرضه کند و احتمال دارد ویژگی‌های جدید و جذابی را به این دستگاه‌ها اضافه نماید.

یکی از این شایعات، اضافه شدن قابلیت تشخیص چهره (Face ID) به مک‌بوک پرو است، که تصویر استفاده شده در اپلیکیشن جدید اپ‌استور، این احتمال را تقویت می‌کند.

مارک گورمن، تحلیلگر برجسته اپل، به تازگی به تصویری در اپ‌استور اشاره کرده است که لوگوی تشخیص چهره (Face ID) را روی یک مک‌بوک نشان می‌دهد.

اگرچه او از اضافه شدن این فناوری به مدل‌های جدید مک‌بوک مطمئن نیست، اما وجود بریدگی (notch) در بالای نمایشگر مک‌بوک پرو، احتمال استفاده از Face ID را تقویت می‌کند.

شرکت اپل در حال حاضر از فناوری تشخیص چهره در آیفون استفاده می‌کند و انتظار می‌رود که آیفون SE 4 نیز با حذف کامل حسگر اثر انگشت (Touch ID) به این فناوری مجهز شود.

طراحی و عملکرد این گوشی جدید به آیفون 12 یا 14 شباهت خواهد داشت. علاوه بر این، اپل مدل‌های آیپد پرو و آیپد ایر را نیز به فناوری تشخیص چهره مجهز کرده است.

با وجود این، آیپد مینی 7 و آیپدهای اقتصادی آینده همچنان از حسگر اثر انگشت (Touch ID) در دکمه پاور استفاده خواهند کرد.

مارک گورمن در پلتفرم X تصویری منتشر کرده است که در آن، صفحه اصلی اپل تی‌وی لوگوهای مختلفی از جمله لوگوی Vision Pro، همچنین لوگوی Face ID را در کنار تصویر مک‌بوک پرو نشان می‌دهد.

احتمال عرضه مک‌بوک پرو با تغییرات جدید

اگرچه ممکن است اپل در حال بررسی امکان اضافه کردن فناوری تشخیص چهره به مک‌بوک باشد، اما شواهد قطعی در این زمینه وجود ندارد.

استفاده از Face ID در مک‌بوک بسیار کاربردی خواهد بود، چرا که کاربران می‌توانند به سرعت و به صورت ایمن به دستگاه خود دسترسی پیدا کنند. این فناوری مدت‌ها است که مورد انتظار کاربران می‌باشد.

با وجود این، باید این خبر را با کمی احتیاط در نظر گرفت، چرا که امکان دارد حضور لوگوی Face ID در تصویر منتشر شده، تصادفی باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، طراحی ظاهری مدل‌های جدید مک‌بوک پرو تغییری نخواهد کرد و تنها تغییرات درونی مانند: استفاده از تراشه M4 و پشتیبانی از وای‌فای 7 در آنها اعمال خواهد شد.

نوشته مک‌بوک پرو با تغییرات قابل توجهی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow