نام و نماد توکن همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، نام و نماد توکن همستر کامبت (HMSTR) را به پلتفرم خود افزوده است. انتظار می‌رود این توکن به‌زودی در بایننس و دیگر صرافی‌ها فهرست شود. به‌گزارش تک‌ناک، افزودن‌شده نام و نماد توکن همستر کامبت به وب‌سایت صرافی بایننس، کاربران رمزارزها را به‌وجد آورده و کنجکاوی اهالی بازار ارزهای دیجیتال را... نوشته نام و نماد توکن همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
نام و نماد توکن همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، نام و نماد توکن همستر کامبت (HMSTR) را به پلتفرم خود افزوده است. انتظار می‌رود این توکن به‌زودی در بایننس و دیگر صرافی‌ها فهرست شود.

به‌گزارش تک‌ناک، افزودن‌شده نام و نماد توکن همستر کامبت به وب‌سایت صرافی بایننس، کاربران رمزارزها را به‌وجد آورده و کنجکاوی اهالی بازار ارزهای دیجیتال را برانگیخته است.

به‌نقل از کوین‌پدیا، جامعه‌ی کاربری گیمرهای همستر کامبت، بی‌صبرانه منتشر ایردراپ توکن این بازی و فهرست‌شدن آن در صرافی‌های رمزارزی هستند.

اکنون پس از چندین هفته و در پی فهرست‌شدن توکن همستر کامبت در پایگاه مرجع کوین‌مارکت‌کپ، اکنون این توکن در وب‌سایت صرافی بایننس درج شده است. این اتفاق دسترسی معامله‌گران و کاربران به توکن را پس از عرضه‌ی آن تسهیل می‌کند.

درج نام همستر کامبت در بایننس

اقدام بایننس در درج نام و نماد همستر کامبت، نشانگر تعهد این صرافی به خدمات‌رسانی به طیف وسیعی از کاربران است. افزون‌براین، اقدام یادشده می‌تواند موقعیت این صرافی را نزد کاربران تازه‌کار تثبیت کند.

آمار و ارقام نشان می‌دهد که همستر کامبت هم‌اکنون جامعه‌ی کاربری پروپیمانی متشکل از ۳۰۰ میلیون نفر گیمر دارد و روزانه بیش از ۵۰ میلیون نفر کاربر به این بازی سر می‌زنند. با برگزاری رویداد عرضه‌ی اولیه‌ی توکن همستر کامبت و فهرست‌شدن آن در صرافی بایننس،‌ انتظار می‌رود سیلی تازه از کاربران روانه‌ی این صرافی دیرپا شوند.

جامعه‌ی رمزارزها به‌شدت در حال جذب اعضای جدید است. بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند توکن همستر کامبت با رشدی چشمگیر مواجه شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تازه‌ای برای کاربران پدید آید.

نوشته نام و نماد توکن همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow