Zoom Docs، رقیب جدید گوگل داکز، معرفی شد

Zoom Docs که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی طراحی شده است، امکانات جدیدی مانند ایجاد خلاصه‌ی خودکار جلسات و ویرایش هوشمند متن و ترجمه‌ی آنی را به کاربران ارائه می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، زوم رسماً اولین واژه‌پرداز خود به نام Zoom Docs را معرفی کرد. این ابزار با هدف افزایش کارایی جلسات به‌لطف AI Companion و... نوشته Zoom Docs، رقیب جدید گوگل داکز، معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
Zoom Docs، رقیب جدید گوگل داکز، معرفی شد

Zoom Docs که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی طراحی شده است، امکانات جدیدی مانند ایجاد خلاصه‌ی خودکار جلسات و ویرایش هوشمند متن و ترجمه‌ی آنی را به کاربران ارائه می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، زوم رسماً اولین واژه‌پرداز خود به نام Zoom Docs را معرفی کرد. این ابزار با هدف افزایش کارایی جلسات به‌لطف AI Companion و دردسترس‌بودن در برنامه‌ی کنفرانس ویدئویی طراحی شده است.

Zoom Docs به‌رایگان برای تمامی کاربران دردسترس است. کاربران رایگان به ده سند اشتراکی و اسناد شخصی نامحدود بدون AI Companion محدود می‌شوند. درمقابل، تمامی طرح‌های پولی Zoom Workplace با نسخه‌ی ۶/۱/۶ یا جدیدتر، امکان اشتراک‌گذاری نامحدود اسناد و دسترسی به AI Companion را ارائه می‌دهند.

امکان افزودن همکاران ازطریق منشن‌کردن با قابلیت افزودن نظرات برای دریافت بازخورد بیشتر فراهم است. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند هنگام ایجاد اسناد، محتواهایی نظیر تصاویر و جداول و لیست‌های شماره‌دار را اضافه کنند.

سمیتا هاشم، مدیر ارشد محصول زوم گفت:

Zoom Docs اولین محصول Zoom Workplace ما با هوش مصنوعی مولد محسوب می‌شود که از ابتدا ساخته شده است. این ابزار به‌راحتی اطلاعات را از جلسات زوم به اسناد عملی و پایگاه‌های دانش تبدیل می‌کند؛ بنابراین، تیم‌ها می‌توانند روی کارهای معنی‌دار تمرکز کنند. زوم داکز بدون هزینه‌ی اضافی با مجوزهای پولی Zoom Workplace همراه است و ارزش بیشتری برای مشتریان ما ایجاد می‌کند.

Zoom Docs که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی طراحی شده

دیجیتال‌ترندز می‌نویسد که Zoom Docs خلاصه‌های جلسات را با اسناد جلسه ایجاد می‌کند و مدعی سهولت در ویرایش مشترک است. AI Companion می‌تواند متن را طولانی‌تر یا کوتاه‌تر کند و گزینه‌های دیگری نیز ارائه دهد. زوم ادعا می‌کند که بازبینی و تولید محتوا در اسناد تجاری آسان‌تر است.

AI Companion زوم می‌تواند لحن سند را برای تطابق با مخاطب هدف تغییر دهد و کاربران می‌توانند جلسات را ازطریق Zoom Docs ایجاد کنند. Zoom Docs قابلیت تشخیص خطاهای گرامری و ترجمه‌ی آنی متن به ۹ زبان را دارد. نکته‌ی مهم این است که AI Companion می‌تواند براساس محدودیت‌های منطقه‌ای اعمال شود.

نوشته Zoom Docs، رقیب جدید گوگل داکز، معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow