نحوه پشتیبانی از بازی Minecraft متحول می شود

استودیو Mojang به‌تازگی برنامه‌هایی برای تحول در نحوه پشتیبانی از Minecraft را اعلام کرده است. طرفداران می‌توانند منتظر محتوای بیشتر و منظم‌تر در طول سال باشند، همچنین تغییراتی در ساختار رویداد Minecraft Live اعمال شده است. به گزارش وبسایت neowin اولین تغییر بزرگ این است که Minecraft Live 2024 در تاریخ 28 سپتامبر 2024 برگزار […] نوشته نحوه پشتیبانی از بازی Minecraft متحول می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
نحوه پشتیبانی از بازی Minecraft متحول می شود

استودیو Mojang به‌تازگی برنامه‌هایی برای تحول در نحوه پشتیبانی از Minecraft را اعلام کرده است. طرفداران می‌توانند منتظر محتوای بیشتر و منظم‌تر در طول سال باشند، همچنین تغییراتی در ساختار رویداد Minecraft Live اعمال شده است.

به گزارش وبسایت neowin اولین تغییر بزرگ این است که Minecraft Live 2024 در تاریخ 28 سپتامبر 2024 برگزار می‌شود. طبق پست بلاگ رسمی، این رویداد از این پس به‌جای یک‌بار در سال، دوبار برگزار خواهد شد تا پیشرفت‌های توسعه بازی به‌طور منظم‌تر به اشتراک گذاشته شود.

در هر پخش، نگاهی به ویژگی‌های جدیدی که در حال ورود به آزمایش عمومی هستند، ارائه خواهد شد و طرفداران از آخرین اخبار مطلع خواهند شد.

استودیو Mojang به‌تازگی برنامه‌هایی برای تحول در نحوه پشتیبانی از Minecraft را اعلام کرده است.

امسال، Minecraft Live ظاهر و حس جدیدی خواهد داشت، اما همچنان پر از اخبار بزرگ و تازه است. بازی‌های جدید و محتوای متنوعی معرفی می‌شود و جزئیات بیشتری در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، Mojang اعلام کرده که به‌جای انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ در تابستان، مجموعه‌ای از “دراپ‌های ویژگی” را در طول سال 2025 عرضه خواهد کرد. این دراپ‌ها از نظر اندازه و محتوا متفاوت خواهند بود، اما همیشه چیزهای جدیدی برای کشف به بازیکنان اضافه می‌کنند.

هدف Mojang این است که محتوا را به‌طور مکرر به‌روزرسانی کند تا تجربه بازی بهبود یابد. این استودیو همچنین در حال کار بر روی نسخه بومی Minecraft برای PS5 است و بهبود تجربه چندنفره و اتصال ساده‌تر بازیکنان به دوستانشان در سراسر پلتفرم‌ها را از اهداف آینده خود می‌داند.

نوشته نحوه پشتیبانی از بازی Minecraft متحول می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow