نسخه VR بازی GTA: San Andreas منتشر نمی شود

بر اساس گزارش IGN، که با متا تماس گرفته، یکی از سخنگویان شرکت اعلام کرده است که پورت واقعیت مجازی بازی GTA: San Andreas به طور کامل متوقف شده است. به گزارش تک‌ناک، در اکتبر ۲۰۲۱، زمانی که شرکت متا هنوز خود را فیسبوک می‌نامید و هدست‌های واقعیت مجازی را تحت برند Oculus می‌فروخت، اعلام... نوشته نسخه VR بازی GTA: San Andreas منتشر نمی شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
نسخه VR بازی GTA: San Andreas منتشر نمی شود

بر اساس گزارش IGN، که با متا تماس گرفته، یکی از سخنگویان شرکت اعلام کرده است که پورت واقعیت مجازی بازی GTA: San Andreas به طور کامل متوقف شده است.

به گزارش تک‌ناک، در اکتبر ۲۰۲۱، زمانی که شرکت متا هنوز خود را فیسبوک می‌نامید و هدست‌های واقعیت مجازی را تحت برند Oculus می‌فروخت، اعلام کرد که در حال توسعه نسخه واقعیت مجازی (VR) یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ، یعنی GTA: San Andreas، از استودیو راک‌استار و ناشر Take-Two Interactive است.

به نقل از neowin، در آن زمان، شرکت متا اعلام کرد که این نسخه واقعیت مجازی «سال‌ها در دست ساخت بوده است.»

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک (متای کنونی) نیز در مورد این پروژه گفته بود:

«این نسخه جدید یکی از بهترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده است و به بازیکنان راهی جدید برای تجربه این دنیای باز و نمادین در واقعیت مجازی ارائه خواهد داد.»

از زمان رونمایی یعنی حدود سه سال پیش، هیچ خبری در مورد وضعیت نسخه واقعیت مجازی بازی GTA: San Andreas منتشر نشده است. اکنون به نظر می‌رسد که نمی‌توانیم به این زودی‌ها یا حتی ممکن است هرگز این نسخه از بازی جهان باز را تجربه کنیم.

توقف نسخه واقعیت مجازی بازیGTA: San Andreas

حتی یکی از نماینده‌‌های شرکت متا در یک کامنت که در کانال رسمی YouTube متا کوئست وی‌آر منتشر شد، گفت: «نسخه واقعیت مجازی GTA: San Andreas به طور کامل متوقف شده است، در حالی که روی پروژه‌های دیگر تمرکز می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با دوستان خود در استودیو راک‌استار در آینده هستیم.»

هیچ توضیحی درباره دلیل این توقف کامل، که احتمال داشت یکی از پرفروش‌ترین عناوین برای هدست‌های واقعیت مجازی Quest متا باشد، داده نشده است. تا این لحظه شرکت Take-Two Interactive نیز در این باره اظهار نظری نکرده است.

همچنین استودیو راک‌استار در حال کار روی مورد انتظارترین بازی تمام دوران، یعنی Grand Theft Auto 6 می‌باشد. جدیدترین بازی این فرنچایز قرار است در پاییز ۲۰۲۵ برای کنسول‌های PS5 سونی و Xbox Series X و S مایکروسافت منتشر شود.

نوشته نسخه VR بازی GTA: San Andreas منتشر نمی شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow