با اپلیکیشن جدید یاهو مدیریت تیم‌های فانتزی آسان‌تر می‌شود

اپلیکیشن جدید Yahoo Fantasy Sports با ترکیب اخبار ورزشی و مدیریت تیم‌های فانتزی و پوشش زنده بازی‌ها، به محفلی جامع برای طرفداران ورزش‌های فانتزی تبدیل شده است. به‌گزارش تک‌ناک، یاهو یکی از غول‌های دنیای ورزش‌های فانتزی محسوب می‌شود؛ اما اپلیکیشن آن سال‌هاست که به‌روزرسانی کاربردی و مفیدی دریافت نکرده است. بااین‌حال، این شرکت در آستانه‌ی... نوشته با اپلیکیشن جدید یاهو مدیریت تیم‌های فانتزی آسان‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
با اپلیکیشن جدید یاهو مدیریت تیم‌های فانتزی آسان‌تر می‌شود

اپلیکیشن جدید Yahoo Fantasy Sports با ترکیب اخبار ورزشی و مدیریت تیم‌های فانتزی و پوشش زنده بازی‌ها، به محفلی جامع برای طرفداران ورزش‌های فانتزی تبدیل شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، یاهو یکی از غول‌های دنیای ورزش‌های فانتزی محسوب می‌شود؛ اما اپلیکیشن آن سال‌هاست که به‌روزرسانی کاربردی و مفیدی دریافت نکرده است. بااین‌حال، این شرکت در آستانه‌ی فصل جدید مسابقات NFL، نسخه‌ی کاملاً بازطراحی‌شده‌ی اپلیکیشن Yahoo Fantasy Sports را منتشر می‌کند که هم طراحی کاربرپسندتری دارد و هم محتوای جدید بیشتری برای بازیکنان فانتزی ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Yahoo Fantasy Sports به سه بخش تقسیم شده است. اولین چیزی که هنگام بازکردن برنامه ظاهر می‌شود، فهرستی از تمام تیم‌های فانتزی شما در ورزش‌های مختلف است. فوتبال محبوب‌ترین ورزش است؛ اما یاهو بیسبال و بسکتبال و ورزش‌های فانتزی بیشتری نیز ارائه می‌دهد و بخشی از هدف تیم با اپلیکیشن جدید، ترغیب شما به بازی‌های فانتزی جدید است.

همچنین، تب اخبار با محتوای اختصاصی برای بازیکنان فانتزی و تب امتیازات وجود دارد که تمام امتیازاتی را نشان می‌دهد که شما و تیم‌های فانتزی‌تان به آن‌ها اهمیت می‌دهید. پیش‌از‌این، تمام این محتواها در اپلیکیشن Yahoo Sports جداگانه وجود داشت؛ اما اکنون درست در‌کنار بازی‌های فانتزی شما قرار دارد.

ورج می‌نویسد که درزمینه‌ی جزئیات بازی فانتزی، تغییرات زیادی اعمال نشده است. یاهو طراحی اپلیکیشن Yahoo Fantasy Sports را بهبود بخشیده است تا بتوانید کل تیم خود را هم‌زمان روی صفحه‌نمایش ببینید و به‌راحتی بین تیم‌ها جابه‌جا شوید. همچنین با لوگوها و آیکون‌های جدید، می‌توانید تیم خود را سفارشی کنید. بااین‌همه، این اپلیکیشن برای کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده‌اند، آشنا به‌نظر می‌رسد.

رایان اسپون، رئیس Yahoo Sports می‌گوید که با وجود قدیمی‌بودن اپلیکیشن، همچنان بسیار موفق است. هدف این نبود که به‌طور کامل بازطراحی شود؛ بلکه فقط به بهبود کلی نیاز داشت.

اپلیکیشن یاهو اخبار، مدیریت تیم‌ها و مشاهده بازی‌ها را همه در یک جا انجام دهند

طبق گفته‌ی اسپون، ایده‌ی کلی پشت اپلیکیشن Yahoo Fantasy Sports ایجاد تجربه‌ای کامل‌تر برای طرفداران است. اسپون می‌گوید یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن فوتبال فانتزی این است که دقیقاً می‌دانید مردم چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

یاهو در حال بهبود هر بخش از این فرایند، ازجمله بازطراحی نسخه‌ی نهایی تحت‌وب است؛ اما اسپون می‌گوید نسخه‌ی موبایل در کانون توجه این شرکت قرار دارد. او می‌گوید:

۸۵ درصد از کاربران ما سال گذشته از اپلیکیشن موبایل و بیش از دوسوم آن‌ها هر روز از آن استفاده می‌کردند!

حدود یک سال پیش و از زمانی‌که اسپون از ESPN به یاهو پیوست، محتوا و ویژگی‌های جدیدی به کل پلتفرم Yahoo Sports اضافه کرده است. یاهو با وجود فرازونشیب‌های فراوان، همچنان یکی از پلتفرم‌های فانتزی مهم باقی مانده است و به‌نظر می‌رسد که این موضوع مرکز همه کارهایی است که یاهو می‌خواهد در آینده انجام دهد.

نوشته با اپلیکیشن جدید یاهو مدیریت تیم‌های فانتزی آسان‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow