نسل یازدهم آیپد ماه آینده در رویداد اپل رونمایی خواهد شد

آیپد ۱۱ با طراحی آشنا و امکانات پیشرفته نظیر پردازنده‌ی قدرتمندتر و پشتیبانی از Wi-Fi 6E و فضای ذخیره‌سازی بیشتر، تجربه‌ی کاربری را متحول خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد ماه اکتبر خود، نسل جدید مک‌ها و نیز آیپد جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ای را رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که آخرین به‌روزرسانی آیپد […] نوشته نسل یازدهم آیپد ماه آینده در رویداد اپل رونمایی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
نسل یازدهم آیپد ماه آینده در رویداد اپل رونمایی خواهد شد

آیپد ۱۱ با طراحی آشنا و امکانات پیشرفته نظیر پردازنده‌ی قدرتمندتر و پشتیبانی از Wi-Fi 6E و فضای ذخیره‌سازی بیشتر، تجربه‌ی کاربری را متحول خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد ماه اکتبر خود، نسل جدید مک‌ها و نیز آیپد جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ای را رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که آخرین به‌روزرسانی آیپد به سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد و کاربران مشتاقانه منتظر معرفی نسل یازدهم این دستگاه هستند.

آیپد نسل یازدهم؛ تحولی بزرگ در دنیای تبلت‌ها

طراحی آشنا با رنگ‌های جدید

آیپد ۱۱ با وجود شباهت‌هایی به مدل قبلی، با ویژگی‌های نوآورانه‌اش استانداردهای جدیدی را در دنیای تبلت‌ها تعریف می‌کند. اپل هنوز جزئیات تبلت جدیدش را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. بااین‌حال، افشاگری‌ها نشان می‌دهند که آیپد ۱۱ همان نمایشگر ۱۰/۹ اینچی و دکمه‌ی تاچ آیدی موجود در مدل آیپد ۱۰ سال ۲۰۲۲ را حفظ خواهد کرد. این دستگاه با الهام از طراحی زیبای آیپد ایر، ظاهری جذاب خواهد داشت. اپل ممکن است با معرفی رنگ‌های جدید و هیجان‌انگیز، به این طراحی جذابیت بیشتری ببخشد.

آیپد ۱۱ با طراحی آشنا و امکانات پیشرفته، تجربه کاربری شما را متحول خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه از پردازنده قدرتمندتر، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و حافظه داخلی بیشتر برخوردار باشد.

عملکرد و ویژگی‌های بهبودیافته

نسل دهم آیپد از تراشه‌ی قدرتمند A14 بهره می‌برد که عملکرد روان و سریع را تضمین می‌کند. بسیاری انتظار دارند نسل یازدهم آیپد به تراشه‌ی A16 مجهز شود که در آیفون ۱۵ استفاده شد. این امر عملکرد دستگاه را ارتقا خواهد داد و امکان اجرای روان‌تر برنامه‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی را فراهم خواهم کرد.

گیرچاینا می‌نویسد که برای ارائه‌ی ویژگی‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی مثل تشخیص تصویر بهتر و واقعیت افزوده‌ی بهبود‌یافته، آیپد ۱۱ احتمالاً به تراشه‌ای قوی‌تر از A17 Pro یا حتی A18 نیاز خواهد داشت. این ارتقا باعث افزایش قیمت دستگاه می‌شود. علاوه‌براین، قابلیت‌های هوش مصنوعی به حافظه‌ی رم بیشتری نیاز دارند. پس انتظار می‌رود ظرفیت رم آیپد جدید هم افزایش پیدا کند.

آیپد ۱۱ با پشتیبانی از Wi-Fi 6E، به شما امکان می‌دهد تا از اتصال اینترنت سریع‌تر و پایدارتری لذت ببرید. افزون‌براین، با حداقل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌توانید هزاران عکس، فیلم، برنامه و بازی را بدون نگرانی از کمبود فضا ذخیره کنید.

قیمت و موقعیت بازار

آیپد نسل یازدهم ممکن است هم‌قیمت آیپد ۱۰ باشد (در‌حدود ۳۴۹ دلار). این بازه‌ی قیمتی می‌تواند آن را به انتخابی عالی برای مصرف‌کنندگان با بودجه‌ی محدود تبدیل کند که به‌دنبال تبلت مطمئن و همه‌کاره می‌گردند.

نوشته نسل یازدهم آیپد ماه آینده در رویداد اپل رونمایی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow