Ulefone اولین تبلت مقاوم مجهز به دوربین حرارتی را رونمایی کرد

یولفون تبلت Armor Pad 4 Ultra را با دوربین حرارتی پیشرفته، پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، تبلت Armor Pad 4 Ultra، اولین تبلت مقاوم 5G در بازار و جانشین محبوب Armor Pad 3 Pro که برای محیط‌های حرفه‌ای با شرایط کاری سخت طراحی شده […] نوشته Ulefone اولین تبلت مقاوم مجهز به دوربین حرارتی را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
Ulefone اولین تبلت مقاوم مجهز به دوربین حرارتی را رونمایی کرد

یولفون تبلت Armor Pad 4 Ultra را با دوربین حرارتی پیشرفته، پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، تبلت Armor Pad 4 Ultra، اولین تبلت مقاوم 5G در بازار و جانشین محبوب Armor Pad 3 Pro که برای محیط‌های حرفه‌ای با شرایط کاری سخت طراحی شده است، قابلیت‌های استثنایی ارائه می‌دهد و موقعیت یولفون را به‌عنوان رهبر بازار دستگاه‌های مقاوم تثبیت می‌کند.

تبلت سری Armor Pad 4 Ultra در دو مدل ارائه می‌شود: یکی مدل استاندارد و دیگری نسخه‌ی مجهز به تصویربرداری حرارتی. تنها تفاوت بین این دو نسخه، عملکرد تصویربرداری حرارتی است. هر دو مدل از فناوری‌های پیشرفته برای ارائه‌ی عملکرد کم‌نقص استفاده می‌کنند و آن‌ها را برای صنایع و کاربردهای مختلف مناسب می‌سازند.

پیشرفت چشمگیر در فناوری تصویربرداری حرارتی تبلت‌ها

ماژول دوربین Armor Pad 4 Ultra نسخه‌ی Thermal به سنسور تصویربرداری حرارتی ThermoVue مجهز است. این فناوری پیشرفته استاندارد جدیدی برای تشخیص مادون‌قرمز در تبلت‌ها تعیین می‌کند. با رزولوشن حداکثر ۱۶۰ در ۱۲۰، سنسور وضوح استثنایی برای مشاهده‌ی دقیق نشت‌ها، تشخیص نقاط داغ در تجهیزات الکتریکی، بررسی عایق‌بندی ساختمان‌ها و پایش شرایط محیطی فراهم می‌کند.

قدرت پردازش بهبودیافته و نرخ نوسازی ۲۵ هرتز نیز عملکرد روان تصویربرداری حرارتی را تضمین می‌کنند. پالایش تصویر حرارتی پیشرفته و کالیبراسیون دقیق، دقت اندازه‌گیری دما را در محدوده‌ی وسیعی افزایش می‌دهد.

اپلیکیشن ThermoVue نه‌تنها به شما امکان می‌دهد تا تصاویر حرارتی را ثبت کنید؛ بلکه با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند دنباله‌های زمانی و تحلیل داده، درک عمیق‌تری از محیط اطراف خود به‌دست می‌آورید. رابط کاربری این اپلیکیشن تجربه‌ای روان و حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند و امکان پردازش تصویر حرارتی پیشرفته را به‌ارمغان می‌آورد.

 با استفاده از پالت‌های رنگی مختلف و تنظیمات پیشرفته، می‌توانید تصاویر حرارتی را به بهترین شکل ممکن تجزیه‌و‌تحلیل کنید و اطلاعات دقیق‌تری از محیط اطراف خود به‌دست آورید.

Armor Pad 4 Ultra، با دوربین حرارتی پیشرفته، ابزاری قدرتمند برای صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، و جستجو و نجات است.

طراحی مقاوم

Armor Pad 4 Ultra با طراحی صنعتی جذاب و متقارن، برای مقاومت دربرابر سخت‌ترین شرایط طراحی شده است. گواهی مقاومت نظامی مطابق با استانداردهای IP68/IP69K و MIL-STD-810H، این تبلت را به همراهی ایدئال برای محیط‌های صنعتی سخت و سایت‌های ساختمانی و مأموریت‌های میدانی تبدیل می‌کند.

چراغ کمپینگ LED همه کاره

Armor Pad 4 Ultra با چراغ کمپینگ LED یکپارچه، استاندارد جدیدی در روشنایی قابل‌حمل تعریف می‌کند. نور قدرتمند و بادوام LED تبلت مذکور تاریکی را می‌شکافد و دید کامل را در هر شرایطی فراهم می‌کند. این ویژگی Armor Pad 4 Ultra را به همراهی ایدئال برای کمپینگ، ماهی‌گیری، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و حتی کارهای حرفه‌ای مانند ساخت‌و‌ساز و تعمیرات تبدیل کرده است. با باتری قدرتمند، می‌توانید ساعت‌ها از نور روشن و پایدار لذت ببرید.

Armor Pad 4 Ultra، با دوربین حرارتی پیشرفته، ابزاری قدرتمند برای صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، و جستجو و نجات است.

عملکرد قدرتمند 5G و باتری بادوام

به‌نقل از گیزچاینا، Armor Pad 4 Ultra با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکرد روان و سریع را حتی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های نسبتاً سنگین را تضمین می‌کند. با اتصال 5G پرسرعت، دنیای دیجیتال در دستان شما قرار می‌گیرد. با تبلت جدید یولفون فیلم‌ها را با کیفیت 4K می‌توانید استریم کنید و بازی‌های آنلاین را با کمترین تأخیر انجام دهید و فایل‌های بزرگ را به‌سرعت دانلود کنید.

انرژی لازم برای کار با تبلت مقاوم یولفون را باتری غول‌پیکر ۱۱,۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۰/۳۶ اینچی 2K این تبلت با رنگ‌های زنده و وضوح درخورتوجه خود، تجربه‌ی تماشای فیلم و بازی و مطالعه را متحول می‌کند. تبلت جدید یولفون به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه‌ی بازار می‌شود.

Armor Pad 4 Ultra، با دوربین حرارتی پیشرفته، ابزاری قدرتمند برای صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، و جستجو و نجات است.

قیمت و زمان عرضه

سری آرمور پد ۴ اولترا، جدیدترین تبلت مقاوم 5G یولفون، از ۱ اکتبر (۹ مهر) در فروشگاه آنلاین Ulefone AliExpress عرضه خواهند شد. قیمت مدل پایه‌ی این تبلت ۲۷۹/۹۹ دلار و قیمت نسخه‌ی Thermal آن ۳۲۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

نوشته Ulefone اولین تبلت مقاوم مجهز به دوربین حرارتی را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow