نهنگ‌ها در حال جمع آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی‌ هستند

کی یونگ جو، چهره سرشناس حوزه رمزارزها می‌گوید که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران دانه‌درشت حوزه رمزارزها در حال جمع‌آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی هستند. به‌ گزارش تک‌ناک، کی یونگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت بر این باور است که نهنگ‌ها در حال آماده‌سازی خود برای دور بعدی رشد آلت کوین‌ها هستند. او مدعی است که این دسته... نوشته نهنگ‌ها در حال جمع آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی‌ هستند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
نهنگ‌ها در حال جمع آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی‌ هستند

کی یونگ جو، چهره سرشناس حوزه رمزارزها می‌گوید که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران دانه‌درشت حوزه رمزارزها در حال جمع‌آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی هستند.

به‌ گزارش تک‌ناک، کی یونگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت بر این باور است که نهنگ‌ها در حال آماده‌سازی خود برای دور بعدی رشد آلت کوین‌ها هستند. او مدعی است که این دسته از فعالان بازار، دست به ایجاد سفارش‌های محدود در صرافی‌های متمرکز می‌زنند تا از لغزش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

گفتنی است که سفارش محدود یا لیمیت اردر، نوعی سفارش می‌باشد که در آن کاربر، پیش از سفارش‌گذاری، قیمت دلخواه خود را نیز تعیین می‌کند. در سفارش بازار، برخلاف سفارش محدود، دارایی به قیمت کنونی خود دادوستد می‌شود.

به نقل از کریپتودنس، کی یونگ جو در یک پست توییتی اعلام کرد:

«نهنگ‌ها در حال آماده‌سازی خود برای دور بعدی صعود آلت کوین‌ها هستند. حجم سفارش‌های خرید محدود آلت کوین‌ها از شاخص مشابه برای بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است. این نشانگر آن است که دیوار خرید بزرگی در حال شکل‌گیری می‌باشد.»

نهنگ‌ها در فاز انباشت آلت کوین‌ها

جو بر این باور است که پایش حجم سفارش‌های خرید محدود می‌تواند سرنخ‌های خوبی از آماده‌سازی نهنگ‌ها برای فاز انباشت آلت کوین‌ها در اختیار بگذارد.

او اعتقاد دارد زمان برای افرادی که به دنبال تخفیف در بیت کوین و آلت کوین‌ها هستند، رو به پایان است. جو در پست خود توضیح داد:

«دیوارهای خرید در آلت کوین‌ها در حال شکل‌گیری است، اما هنوز حجم چندانی ندارد. اگر وقوع آلت سیزن مشروط بر افزایش شدید حجم معاملات این رمزارزها باشد، می‌توان گفت که هنوز موعد آن فرا نرسیده است. اما اکنون وقت آن است که آلت کوین‌های پرظرفیت برای دور صعودی بعدی بازار شناسایی شوند. اگر بیت کوین سقف تاریخی تازه‌ای ثبت کند، آنگاه فرصت چندانی برای ورود به موقعیت‌های خرید آلت کوین‌ها باقی نمی‌ماند.»

مدیرعامل کریپتوکوانت وضعیت کنونی بیت کوین را با اواسط سال ۲۰۲۰ مقایسه کرده است. در آن زمان، بیت کوین در یک بازه محدود معامله می‌شد، بدون آنکه سرمایه‌گذاران خرد هیجانی برای ورود به بازار داشته باشند.

 

نوشته نهنگ‌ها در حال جمع آوری آلت کوین‌ها در کف قیمتی‌ هستند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow