به‌روزرسانی نهایی بازی Silent Hill 2 منتشر شد

تیم توسعه‌دهنده داوطلبانه‌ای که پشت بازی Silent Hill 2 قرار دارد، به تازگی دهمین و آخرین به‌روزرسانی این پروژه را منتشر کرده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، بازی Silent Hill 2: Enhanced Edition یک پروژه بهبود بازی اصلی است، که نسخه کامپیوتر را با سخت‌افزارهای مدرن سازگار می‌کند و امکان بازی... نوشته به‌روزرسانی نهایی بازی Silent Hill 2 منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
به‌روزرسانی نهایی بازی Silent Hill 2 منتشر شد

تیم توسعه‌دهنده داوطلبانه‌ای که پشت بازی Silent Hill 2 قرار دارد، به تازگی دهمین و آخرین به‌روزرسانی این پروژه را منتشر کرده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، بازی Silent Hill 2: Enhanced Edition یک پروژه بهبود بازی اصلی است، که نسخه کامپیوتر را با سخت‌افزارهای مدرن سازگار می‌کند و امکان بازی در مانیتورهای عریض را فراهم می‌سازد.

همچنین این پروژه شامل بهبودهای بصری، صوتی و رفع باگ‌ها است.

این نسخه توسط تیمی از برنامه‌نویسان، مادسازان و هنرمندان مختلف، به طور مشترک ساخته شده است و تجربه نهایی و با کیفیت HD از Silent Hill 2 را ارائه می‌دهد.

انتشار به‌روزرسانی نهایی بازی Silent Hill 2

در ویدیوی معرفی این به‌روزرسانی نهایی، تیم توسعه‌دهنده به توضیح ویژگی‌های جدیدی پرداخته است، که شامل بهبود اشیای محیطی، بازگرداندن بازتاب‌های چراغ‌قوه، بهبود بصری آب، فیلم‌های با کیفیت 60 فریم در ثانیه و بسیاری از بهبودهای عمومی دیگر می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده است که پایان این پروژه ارتباطی با انتشار نسخه Remake بازی ندارد و این تصمیم به صورت مستقل از دو سال پیش برنامه‌ریزی شده بود.

آنها پس از حدود هفت سال کار روی این پروژه، از تمام آنچه که می‌خواستند توسعه دهند و به دست آوردند، راضی هستند.

نسخه بازسازی‌شده Silent Hill 2 توسط تیم Bloober در دست توسعه است و انتظار می‌رود این بازی حدود 16 تا 18 ساعت برای به پایان رسیدن زمان ببرد.

اما برای کشف تمامی جزئیات و پایان‌های مختلف، بازیکنان به بیش از 20 ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

 

نوشته به‌روزرسانی نهایی بازی Silent Hill 2 منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow