هدفون‌های جدید Nothing با ظاهری جدید به بازار می آیند

به نظر می‌رسد که شرکت Nothing در حال کار روی نسل جدیدی از هدفون‌هایی است که از طراحی «باز» یا طراحی بدون پوشش گوش برخوردار خواهد بود. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اگرچه گوشی‌های هوشمند Nothing نتوانستند به اندازه گوشی‌های OnePlus در اوایل عرضه خود، محبوبیت گسترده‌ای پیدا کنند، اما قبل از آنکه کارل پی... نوشته هدفون‌های جدید Nothing با ظاهری جدید به بازار می آیند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
هدفون‌های جدید Nothing با ظاهری جدید به بازار می آیند

به نظر می‌رسد که شرکت Nothing در حال کار روی نسل جدیدی از هدفون‌هایی است که از طراحی «باز» یا طراحی بدون پوشش گوش برخوردار خواهد بود.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اگرچه گوشی‌های هوشمند Nothing نتوانستند به اندازه گوشی‌های OnePlus در اوایل عرضه خود، محبوبیت گسترده‌ای پیدا کنند، اما قبل از آنکه کارل پی و تیم او این برند جدید را برای گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی کنند، با هدفون‌های Nothing Ear1 وارد بازار شدند.

این مدل‌ هدفون‌ها با استقبال روبه‌رو و به گزینه‌های محبوب و مقرون‌به‌صرفه تبدیل شدند.

اکنون، با توجه به اطلاعات جدیدی که از یک مرجع نظارتی به دست آمده، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده‌سازی مدل جدیدی از هدفون‌ها با نام “Ear Open” است.

بر اساس این اطلاعات که از پایگاه داده IMDA سنگاپور به دست آمده است، مدل B182 به این هدفون جدید اختصاص یافته است.

اگرچه جزئیات فنی زیادی در این مورد منتشر نشده، اما مشخص شده است که این هدفون از فناوری بلوتوث استفاده خواهد کرد.

همچنین توسط شرکت iFactory Asia تولید و توزیع خواهد شد، که پیش‌تر نیز هدفون‌های قبلی Nothing را تولید کرده است.

عرضه هدفون‌های جدید Nothing با ظاهری جدید

با توجه به نام این محصول، می‌توان حدس زد که هدفون Nothing Ear Open از طراحی باز برخوردار خواهد بود.

این یعنی برخلاف هدفون‌های عادی که گوش را به طور کامل می‌پوشانند، هدفون‌های Ear Open به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا به صورت مستقیم‌ به گوش برسد.

با وجود این، طراحی دقیق این هدفون‌ها هنوز مشخص نیست.

برخی از تولیدکنندگان، مانند سونی، از طراحی حلقه‌ای شکل برای هدفون‌های باز استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر طراحی ساده‌تری دارند.

در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت گفت که Nothing از چه طراحی برای هدفون‌های Ear Open استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که این شرکت پیش‌تر از ChatGPT در هدفون‌های قبلی خود استفاده کرده است، به نظر می‌رسد که هدفون‌های Ear Open نیز از هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد شد.

در مورد زمان عرضه این محصول برخی معتقد هستند که با توجه به نمایشگاه IFA 2024 که در پیش است، امکان دارد در این نمایشگاه رونمایی شوند.

با وجود این، احتمال دارد که عرضه رسمی این محصول در اوایل پاییز صورت گیرد تا شرکت Nothing بتواند از فروش بیشتر در فصل تعطیلات بهره‌مند شود.

 

نوشته هدفون‌های جدید Nothing با ظاهری جدید به بازار می آیند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow