همکاری HMD با سونی برای تولید گوشی HMD Fusion با طرح ونوم

HMD برای تولید نسخه ویژه‌ای از گوشی HMD Fusion با طراحی الهام گرفته از شخصیت محبوب کمیک و سینمایی، ونوم، با شرکت سونی همکاری کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، اچ‌ام‌دی گلوبال از همکاری جدیدش با سونی برای ساخت نسخه ونوم گوشی HMD Fusion خبر داد. این گوشی درواقع همان نسخه استاندارد است که با قاب خاص […] نوشته همکاری HMD با سونی برای تولید گوشی HMD Fusion با طرح ونوم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
همکاری HMD با سونی برای تولید گوشی HMD Fusion با طرح ونوم

HMD برای تولید نسخه ویژه‌ای از گوشی HMD Fusion با طراحی الهام گرفته از شخصیت محبوب کمیک و سینمایی، ونوم، با شرکت سونی همکاری کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، اچ‌ام‌دی گلوبال از همکاری جدیدش با سونی برای ساخت نسخه ونوم گوشی HMD Fusion خبر داد. این گوشی درواقع همان نسخه استاندارد است که با قاب خاص و طراحی الهام‌گرفته از شخصیت ونوم تزیین شده است. این پوشش علاوه‌بر ظاهر جذاب، امکانات جدیدی از‌جمله صداهای شخصیت ونوم برای زنگ هشدار و اعلان‌ها و پیام‌های صوتی ویژه و انیمیشن‌های جذاب را به گوشی اضافه می‌کند.

HMD Fusion با طرح ونوم هم‌اکنون با قیمت ۳۰۰ دلار در بازار آمریکا برای پیش‌خرید در‌دسترس است. با‌این‌حال، قاب‌های هوشمند ونوم که به‌مناسبت اکران فیلم جدید «ونوم: آخرین رقص» طراحی شده‌اند، تا پایان سال به بازار عرضه نخواهند شد. سه مدل مختلف از این پوشش‌های هوشمند برای HMD Fusion در نظر گرفته شده است. با نصب این قاب‌ها روی گوشی، هنگام روشن‌شدن دستگاه، عبارت «ما ونوم هستیم» به‌همراه انیمیشنی کوتاه و جذاب از فیلم جدید نمایش داده می‌شود.

سه مدل مختلف از این پوشش‌های هوشمند برای HMD Fusion در نظر گرفته شده است

علاوه‌بر‌این، گوشی HMD Fusion با طرح ونوم پر از شگفتانه‌هایی است که مستقیماً از فیلم الهام گرفته شده‌اند. برای مثال، صدای زنگ هشدار آن می‌گوید: «ادی! زمان عمل فرا‌رسیده است.» همچنین، اعلان‌های جدید با صدای خوفناک ونوم فریاد می‌زنند: “کی اینو فرستاده؟” همچنین، وقتی گوشی را روشن می‌کنید، پیغامی صوتی پخش می‌شود که می‌گوید: «ادی! تا آخر باهات هستم.» زنگ هشدار دیگری نیز وجود دارد که با صدای ونوم می‌گوید: «ما در دردسر افتادیم.»

همچنین، وقتی گوشی را روشن می‌کنید، یک پیام صوتی پخش می شود که می‌گوید: "ادی، تا آخر باهات هستم." و زنگ هشدار دیگری هم هست که با صدای ونوم می‌گوید: "ما در دردسر افتادیم."

شرکت HMD می‌گوید که قاب ویژه ونوم از ۱۶۰ آهن‌ربا تشکیل شده که مایع مغناطیسی را در محفظه‌ای شیشه‌ای کنترل می‌کنند. این مایع با چسبیدن به پشت گوشی، ظاهر آن را کاملاً تغییر می‌دهد و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کند. برای مثال، تمام صداهای خاص و اعلان‌های خنده‌دار ونوم به این شکل به گوشی اضافه می‌شوند. این ایده جالبی است و به‌راحتی می‌توان آن را روی گوشی شخصی‌سازی کرد.

مشخصات فنی و مهم HMD Fusion

درادامه، به مشخصات فنوی گوشی HMD Fusion با طرح ونوم اشاره می‌کنیم:

  • نمایشگر: ۶/۵۶ اینچی IPS LCD با کیفیت HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
  • پردازنده: اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام
  • حافظه: ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • دوربین: دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌علاوه دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق
  • دوربین سلفی: ۵۰ مگاپیکسلی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات
  • سیستم‌عامل: اندروید ۱۴

گوشی HMD Fusion حدود یک ماه پیش معرفی شد و قرار است در سراسر دنیا فروخته شود؛ اما هنوز در بسیاری از بازارهای مهم عرضه نشده است. باوجوداین، با‌توجه‌به محبوبیت شخصیت ونوم و علاقه‌مندی بسیاری از کاربران به محصولات سفارشی‌سازی‌شده، انتظار می‌رود HMD Fusion با طرح ونوم با استقبال چشمگیری روبه‌رو شود.

نوشته همکاری HMD با سونی برای تولید گوشی HMD Fusion با طرح ونوم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow