هیچ محتوای داستانی جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نمی‌شود

توسعه‌دهنده بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرده است که هیچ محتوای داستانی اضافه‌ای برای این دنباله محبوب برنامه‌ریزی نشده است. به‌گزارش تک‌ناک، Aaron Jason Espinoza، مدیر ارشد ارتباطات استودیو Insomniac، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اخبار جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 ارائه داد. او تأیید کرد که در نسخه PC، تمام محتوای پس […] نوشته هیچ محتوای داستانی جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نمی‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
هیچ محتوای داستانی جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نمی‌شود

توسعه‌دهنده بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرده است که هیچ محتوای داستانی اضافه‌ای برای این دنباله محبوب برنامه‌ریزی نشده است.

به‌گزارش تک‌ناک، Aaron Jason Espinoza، مدیر ارشد ارتباطات استودیو Insomniac، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اخبار جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 ارائه داد. او تأیید کرد که در نسخه PC، تمام محتوای پس از انتشار قبلی مانند New Game+ و لباس‌های جدید و حالت Photo Mode موجود خواهند بود؛ اما هیچ DLC یا محتوای داستانی جدیدی اضافه نخواهد شد.

توسعه‌دهنده بازی Marvel's Spider-Man 2 اعلام کرده است که هیچ محتوای داستانی اضافی برای این دنباله محبوب برنامه‌ریزی نشده است.

به‌نقل از ییوروگیمر، این تصمیم ممکن است برای بسیاری از طرفداران غافل‌گیرکننده باشد، به‌خصوص که بازی Marvel’s Spider-Man در سال ۲۰۱۸ مجموعه DLC‌ به نام The City That Never Sleeps دریافت کرده بود.

همچنین، اوایل امسال برخی از کاربران به منو توسعه‌دهندگان بازی دسترسی پیدا کردند که محتوایی را نشان می‌داد که در نسخه اصلی وجود نداشت و گمان می‌رفت بخشی از DLC آینده باشد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این محتوا یا حذف شده یا برنامه‌های دیگری برای آن وجود نداشته است.

نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این بازی ابتدا در اکتبر ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن منتشر و در ۲۴ ساعت اول ۲/۵ میلیون نسخه از آن فروخته شد که آن را به سریع‌ترین فروش بازی پلی‌استیشن استودیوز تبدیل کرد.

نوشته هیچ محتوای داستانی جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نمی‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow