هوش مصنوعی NotebookLM به درک عمیق‌تر ویدئوهای یوتیوب کمک می‌کند

گوگل ابزار جدیدی به نام NotebookLM را معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا ویدئوهای یوتیوب را بهتر درک کنند. به‌گزارش تک‌ناک، NotebookLM، دستیار یادداشت‌برداری هوشمند گوگل، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، می‌تواند ویدئوهای یوتیوب را به‌طور خلاصه و مفید برایتان تحلیل کند. این ابزار با پردازش دقیق متن رونوشت ویدئوها (حتی ویدئوهایی […] نوشته هوش مصنوعی NotebookLM به درک عمیق‌تر ویدئوهای یوتیوب کمک می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
هوش مصنوعی NotebookLM به درک عمیق‌تر ویدئوهای یوتیوب کمک می‌کند

گوگل ابزار جدیدی به نام NotebookLM را معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا ویدئوهای یوتیوب را بهتر درک کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، NotebookLM، دستیار یادداشت‌برداری هوشمند گوگل، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، می‌تواند ویدئوهای یوتیوب را به‌طور خلاصه و مفید برایتان تحلیل کند. این ابزار با پردازش دقیق متن رونوشت ویدئوها (حتی ویدئوهایی که به‌صورت خودکار تولید شده‌اند)، به شما کمک می‌کند تا به عمق محتوای ویدئوها پی ببرید و اطلاعات مهم را استخراج کنید.

با افزودن لینک ویدئو یوتیوب به NotebookLM، این ابزار هوشمند با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی، رونوشت ویدئو را تحلیل می‌کند و خلاصه‌ای مختصر از موضوعات اصلی آن را ارائه می‌دهد. با کلیک روی هر موضوع، می‌توانید به اطلاعات دقیق‌تر و مرتبط‌تری دسترسی پیدا کنید. همچنین، NotebookLM امکان طرح پرسش‌های مرتبط با محتوای ویدئو را فراهم می‌کند و درصورت نیاز، پیشنهادهایی برای پرسش‌های بهتر ارائه می‌دهد.

گوگل ابزار جدیدی به نام NotebookLM را معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا ویدیوهای یوتیوب را بهتر درک کنند.

هنگامی‌که بررسی آیفون ۱۶ پرو از وب‌سایت ورج به NotebookLM اضافه شد، این برنامه به‌صورت خودکار موضوعات مهم ویدئو مانند «هوش مصنوعی اپل» و «دوربین آیفون ۱۶ پرو» و «پردازش عکس» را شناسایی کرد و در پنجره گفت‌وگو ارائه داد.

با کلیک روی هر‌یک از این موضوعات، NotebookLM به‌طور دقیق به بخش مرتبط در رونوشت ویدئو لینک می‌شود و امکان مرور صوتی محتوای مدنظر با استفاده از دستیار صوتی هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. این قابلیت در اکثر ویدئوها عملکرد موفقی از خود نشان داد؛ اما در ویدئوهای جدید با برخی محدودیت‌ها مواجه شد.

در‌مقایسه‌با جمنای گوگل و کوپایلت مایکروسافت، NotebookLM علاوه‌بر قابلیت خلاصه‌سازی ویدئوهای یوتیوب، امکانات دیگری در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار با ارائه‌ی نقاط شروع مناسب، به شما کمک می‌کند تا موضوع مدنظر خود را دقیق‌تر بررسی کنید. همچنین، با پشتیبانی از فایل‌های صوتی رونویسی‌شده، NotebookLM امکان جست‌وجوی اطلاعات خاص در مکالمات و ایجاد راهنماهای مطالعه‌ی شخصی را فراهم می‌کند.

نوشته هوش مصنوعی NotebookLM به درک عمیق‌تر ویدئوهای یوتیوب کمک می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow