مدل LTE گلکسی واچ FE سامسونگ معرفی شد

سامسونگ مدل جدیدی از ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ FE خود را معرفی کرد که از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، پس از رونمایی پرچم‌دار ارزان‌قیمت گلکسی S24 FE که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت، سامسونگ با معرفی گلکسی واچ FE مدل LTE، بار‌دیگر خبرساز شد. این تصمیم سامسونگ از تعهد این شرکت به ارائه‌ی […] نوشته مدل LTE گلکسی واچ FE سامسونگ معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
مدل LTE گلکسی واچ FE سامسونگ معرفی شد

سامسونگ مدل جدیدی از ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ FE خود را معرفی کرد که از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از رونمایی پرچم‌دار ارزان‌قیمت گلکسی S24 FE که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت، سامسونگ با معرفی گلکسی واچ FE مدل LTE، بار‌دیگر خبرساز شد. این تصمیم سامسونگ از تعهد این شرکت به ارائه‌ی دستگاه‌های هوشمند با قیمت مناسب و امکانات متنوع حکایت می‌کند.

در ماه ژوئن، سامسونگ مدل Wi-Fi گلکسی واچ FE را روانه بازار کرد. این دستگاه از‌نظر ظاهری و حس‌و‌حال استفاده، شباهت بسیاری به گلکسی واچ ۴ دارد. گلکسی واچ FE به حسگر BioActive پیشرفته مجهز شده است که امکان نظارت دقیق بر سلامت کاربر، ازجمله پایش خواب، تشخیص ریتم‌های نامنظم قلب (فیبریلاسیون دهلیزی) و اطلاع‌رسانی درباره‌ی تغییرات غیرعادی در ضربان قلب را فراهم می‌کند.

مدل LTE ساعت هوشمند سامسونگ به‌جز پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE، از‌نظر مشخصات فنی مشابه مدل قبلی است که پیش‌تر معرفی شده بود. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند، از‌طریق شبکه‌های تلفن‌همراه به خدمات مختلف دسترسی داشته باشند. این ساعت هوشمند برای کاربرانی مناسب است که به‌دنبال دستگاه پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه با قابلیت‌های گسترده هستند.

گلکسی واچ FE مدل LTE با قابلیت اتصال مستقل LTE، امکان مدیریت پیام‌ها و تماس‌ها را بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های دیگر فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند با حفظ طراحی ۴۰ میلی‌متری و نمایشگر ۱/۰۲ اینچی امولد همیشه‌روشن، تجربه‌ای کامل و مستقل را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

به‌نقل از نئووین، در این ساعت هوشمند، تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس W290 همراه با ۱/۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکرد روان و سریع را تضمین می‌کند. همچنین، با استاندارد مقاومت در‌برابر آب 5ATM، می‌توانید بدون نگرانی از آسیب آب، از آن در فعالیت‌های روزمره استفاده کنید. گلکسی واچ FE مدل LTE در سه رنگ کلاسیک سیاه و نقره‌ای و رز گلد عرضه می‌شود.

سامسونگ پیش‌‌فروش نسخه‌ی جدید گلکسی واچ FE را آغاز کرده است. این ساعت هوشمند با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود که ۵۰ دلار گران‌تر از مدل وای‌فای است. تاریخ عرضه‌ی رسمی این محصول ۳ اکتبر (۱۲ مهر) اعلام شده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود برخی سفارش‌ها تا ۷ اکتبر (۱۶ مهر) به دست مشتریان برسد.

نوشته مدل LTE گلکسی واچ FE سامسونگ معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow