وان‌پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 الایت تجربه کاربری بی‌نظیر ارائه می‌کند

وان‌پلاس اخیراً تأیید کرد که گوشی پرچمدار جدید خود، وان‌پلاس 13، را در تاریخ 31 اکتبر رونمایی خواهد کرد. این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الایت مجهز خواهد شد که عملکرد و بهره‌وری انرژی آن را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، گوشی جدید وان پلاس به […] منبع خبر وان‌پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 الایت تجربه کاربری بی‌نظیر ارائه می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  4
وان‌پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 الایت تجربه کاربری بی‌نظیر ارائه می‌کند

وان‌پلاس اخیراً تأیید کرد که گوشی پرچمدار جدید خود، وان‌پلاس 13، را در تاریخ 31 اکتبر رونمایی خواهد کرد. این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الایت مجهز خواهد شد که عملکرد و بهره‌وری انرژی آن را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، گوشی جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون 8 الایت مجهز است.این تراشه نسل جدید، با معماری پیشرفته و فرآیند ساخت 3 نانومتری، عملکرد بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. از طرفی  وان‌پلاس 13 با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار خواهد بود. این گوشی دارای طراحی مجدد پنل پشتی و نمایشگر خمیده با کیفیت بالا است. وان پلاس 13 با نرم‌افزار ColorOS 15 عرضه میشود. این نسخه از سیستم‌عامل ColorOS با ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، عملکرد کلی گوشی را بهبود می‌بخشد.

سایر ویژگی‌های این گوشی شامل نمایشگر با پنل OLED با نرخ رفرش بالا و رنگ‌های زنده است. سیستم دوربین پیشرفته با قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای به همراه باتری با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع و سایر امکانات مانند 5G، NFC، بلوتوث و… از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند محسوب میشود. وان‌پلاس 13 با ترکیب سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار بهینه و طراحی جذاب، به یکی از رقبای اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد. علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچمدار می‌توانند انتظار یک تجربه کاربری فوق‌العاده از این گوشی را داشته باشند. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر وان‌پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 الایت تجربه کاربری بی‌نظیر ارائه می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow