لنوو کنترلر بازی Legion G7 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رونمایی کرد

لنوو کنترلر بازی Legion G7 را همراه با تبلت Legion Y700 معرفی کرد. این کنترلر با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است. به‌گزارش تک‌ناک، لنوو کنترلر بازی Legion G7 را با پورت USB-C داخلی برای اتصال مستقیم و بدون تأخیر رونمایی کرد. کنترلر جدید لنوو از جوی‌استیک‌های Hall effect بهره می‌برد که دقت و دوام […] نوشته لنوو کنترلر بازی Legion G7 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
لنوو کنترلر بازی Legion G7 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رونمایی کرد

لنوو کنترلر بازی Legion G7 را همراه با تبلت Legion Y700 معرفی کرد. این کنترلر با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است.

به‌گزارش تک‌ناک، لنوو کنترلر بازی Legion G7 را با پورت USB-C داخلی برای اتصال مستقیم و بدون تأخیر رونمایی کرد. کنترلر جدید لنوو از جوی‌استیک‌های Hall effect بهره می‌برد که دقت و دوام بیشتری از جوی‌استیک‌های مکانیکی معمولی دارند و مشکل دریفت یا حرکت ناخواسته جوی‌استیک‌ها را به‌حداقل می‌رسانند. همچنین، این کنترلر از صفحه‌‌ای قابل‌‌تنظیم برخوردار است و دکمه‌های ABXY آن با نرم‌افزار همراه تنظیم‌پذیر هستند تا با طیف گسترده‌تری از بازی‌ها سازگار شود.

به‌نقل از گیزموچاینا، تریگرهای آنالوگ Hall effect این کنترلر تجربه‌ای مشابه بازی در کامپیوتر و کنسول‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، دو دکمه‌ی تنظیم‌شدنی در پشت کنترلر وجود دارد. Legion G7 از قابلیت شارژ عبوری (Passthrough Charging) ازطریق پورت USB-C داخلی خود پشتیبانی می‌کند و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز دارد. کنترلر بازی Legion G7 لنوو برای پیش‌فروش در چین با قیمت ۴۹۹ یوان (حدود ۷۱ دلار) موجود است؛ اما هنوز درباره‌ی عرضه‌ی جهانی آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

لنوو به‌طور رسمی کنترلر بازی Legion G7 را همراه با تبلت Legion Y700 را معرفی کرد. این کنترلر با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است.

لنوو چندی پیش مدل ۲۰۲۴ تبلت Legion Y700 را نیز معرفی کرد که مخصوص بازی طراحی شده است. این تبلت به صفحه‌نمایش ۸/۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، طیف رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.

قلب تپنده‌ی تبلت گیمینگ جدید لنوو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که آن را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کنند. همچنین این تبلت از محفظه‌ی خنک‌کننده‌ای با مساحت ۱۰,۰۰۴ میلی‌متر‌مربع و قابلیت Super Control Dynamic برای کاهش انعکاس نور و درخشندگی برخوردار است.

نوشته لنوو کنترلر بازی Legion G7 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow