ویدئو جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

ویدیوئی جدید از گوشی پرچم‌دار وان پلاس ۱۳ منتشر شده است که جزئیات کاملی از طراحی گوشی را به‌نمایش می‌گذارد. به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس ۱۳ در تاریخ ۳۱ اکتبر در چین عرضه خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد بود. پیش از عرضه این گوشی پرچم‌دار، ویدئو جعبه‌گشایی آن زبان طراحی و […] نوشته ویدئو جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
ویدئو جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

ویدیوئی جدید از گوشی پرچم‌دار وان پلاس ۱۳ منتشر شده است که جزئیات کاملی از طراحی گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس ۱۳ در تاریخ ۳۱ اکتبر در چین عرضه خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد بود. پیش از عرضه این گوشی پرچم‌دار، ویدئو جعبه‌گشایی آن زبان طراحی و ویژگی‌های اصلی آن را تأیید کرده است.

گیزموچاینا می‌نویسد که OnePlus در وانس پلاس ۱۳ از سیستم خنک‌کننده نسل دوم Tiangong استفاده کرده است که تأکید می‌کند می‌تواند بارهای سنگین را مدیریت کند. این سیستم شامل صفحه‌ای با ابعاد ۹,۹۲۵ میلی‌متر‌مربع برای دفع حرارت VC و لایه دوجداره گرافیت 2K و تکنولوژی ژل حرارتی لایه‌ای است.

این تنظیمات برای کاهش دمای SoC تا ۷ درجه سانتی‌گراد طراحی شده است و از‌طریق مدیریت دقیق دما با استفاده از هوش مصنوعی و ۱۴ سنسور اختصاصی این کار را انجام می‌دهد. بهبودهای یادشده به دستگاه امکان می‌دهد تا در وظایف سنگین عملکرد پایداری داشته باشد. این موضوع در آزمایش اخیر بازی Genshin Impact نشان داده شد؛ جایی که وان پلاس ۱۳ در اجرای ۳۰ دقیقه‌ای این بازی به‌طور متوسط به نرخ نوسازی بیش از ۶۰ فریم‌برثانیه دستیابی پیدا کرد.

وان پلاس ۱۳
وان پلاس ۱۳
وان پلاس ۱۳
وان پلاس ۱۳

قدرت و عملکرد

تراشه اسنپدراگون ۸ الیت بهبودهای درخورتوجهی در بهره‌وری انرژی و عملکرد درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. این تراشه سیستم مدیریت حرارتی بهتری دارد که امکان اجرای پیک‌های عملکردی طولانی‌تر را بدون کاهش سرعت فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، انتظار می‌رود که وان پلاس به باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژ مغناطیسی بی‌سیم ۵۰ وات مجهز باشد.

OnePlus 13 از نمایشگر ۶/۸۲ اینچی 2K LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و تجربه‌ بصری روان و رنگ‌های زنده را به کاربران ارائه می‌دهد. در پشت دستگاه، دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری است. همکاری با Hasselblad به‌احتمال زیاد ویژگی‌ها و بهبودهای تصویری پیشرفته‌ای به‌ارمغان خواهد آورد که کیفیت عکاسی کلی را بهبود می‌بخشد.

نوشته ویدئو جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow