ویوو V40 پرو در راه است؛ مشخصات فنی توسط Geekbench فاش شد

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند آینده ویوو، مدل V40 پرو، منتشر شده است. این گوشی هوشمند در چندین وب سایت صدور گواهینامه از سراسر جهان ظاهر شده است که نشان دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آن است. آخرین تاییدیه این گوشی نیز در وب سایت Bluetooth SIG و برای دستگاهی با شماره مدل […]

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
ویوو V40 پرو در راه است؛ مشخصات فنی توسط Geekbench فاش شد

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند آینده ویوو، مدل V40 پرو، منتشر شده است. این گوشی هوشمند در چندین وب سایت صدور گواهینامه از سراسر جهان ظاهر شده است که نشان دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آن است. آخرین تاییدیه این گوشی نیز در وب سایت Bluetooth SIG و برای دستگاهی با شماره مدل V2347 صادر شده است.

همچنین، این گوشی در بنچمارک Geekbench نیز دیده شده که جزئیات کلیدی درباره آن، از جمله پردازنده، حافظه رم و نسخه اندروید را فاش کرده است.

ویوو V40 پرو برای پردازش اطلاعات به دایمنسیتی 9200 پلاس مجهز خواهد بود که این اطلاعات در بخش پردازنده مرکزی Geekbench مشخص است. این گوشی دارای یک هسته 3.35 گیگاهرتزی، سه هسته 3.0 گیگاهرتزی و چهار هسته 2.0 گیگاهرتزی خواهد بود که دقیقاً با همان ترکیب استاندارد پردازنده‌های مدیاتک مطابقت دارد.

این گوشی دارای گزینه رم 8 گیگابایتی خواهد بود و با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد که احتمالاً با رابط کاربری Funtouch 14 همراه خواهد بود. انتظار می‌رود که V40 پرو مشابه با S19 پرو باشد که در چین در دسترس است، زیرا ویوو اغلب گوشی‌های سری S خود را تحت سری V در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند.

ویوو V40 پرو

در صورت صحت این اطلاعات، انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد، سه دوربین در پشت، بدنه‌ای فوق‌العاده نازک و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 وات باشد. اطلاعات بیشتر در مورد ویوو V40 پرو پس از عرضه رسمی آن که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده رخ دهد، منتشر خواهد شد.

با توجه به مشخصات فنی منتشر شده، به نظر می‌رسد ویوو V40 پرو یک گوشی هوشمند میان‌رده قدرتمند باشد. ترکیب پردازنده دایمنسیتی 9200 پلاس و حافظه رم 8 گیگابایتی، عملکرد خوبی را برای کاربران تضمین می‌کند. همچنین، نمایشگر امولد با اندازه مناسب و باتری با ظرفیت بالا، تجربه کاربری رضایت‌بخشی را به همراه خواهد داشت.

طراحی باریک گوشی نیز یکی از نکات قابل توجه است که می‌تواند به جذابیت آن بیافزاید. البته، جزئیات بیشتر در مورد دوربین‌ها، سیستم عامل و سایر ویژگی‌های گوشی پس از عرضه رسمی آن مشخص خواهد شد. با توجه به رقابت شدید در بازار گوشی‌های هوشمند، ویوو باید بتواند با ارائه ویژگی‌های جذاب و قیمت رقابتی، نظر کاربران را به خود جلب کند. انتظار می‌رود که این گوشی در بازارهای مختلف با استقبال خوبی روبرو شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow