کاراکتر هوش مصنوعی محتواسازان اینستاگرام ساخته می‌شود

قابلیت جدید اینستاگرام به محتواسازان کمک می‌کند تا بتوانند یک نسخه هوش مصنوعی از خود بسازند. البته این قابلیت جدید و کاربردی در حال حاضر تنها در اختیار کاربران مشهور این پلتفرم قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است در آینده کاراکترهای هوش مصنوعی کاربران در اینستاگرام پاسخ دوستان […] منبع خبر کاراکتر هوش مصنوعی محتواسازان اینستاگرام ساخته می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
کاراکتر هوش مصنوعی محتواسازان اینستاگرام ساخته می‌شود

قابلیت جدید اینستاگرام به محتواسازان کمک می‌کند تا بتوانند یک نسخه هوش مصنوعی از خود بسازند. البته این قابلیت جدید و کاربردی در حال حاضر تنها در اختیار کاربران مشهور این پلتفرم قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است در آینده کاراکترهای هوش مصنوعی کاربران در اینستاگرام پاسخ دوستان خود را بدهند. با آغاز به کار استودیو هوش مصنوعی متا مجموعه‌ای از ابزارها وجود دارند که به کاربران اجازه می‌دهند تا شخصیتی با کمک هوش مصنوعی بسازند. این کاراکتر هوش مصنوعی می‌تواند به سوالات پاسخ داده و همچنین از طرف کاربران با دیگر افراد و طرفداران چت کند.

استودیو هوش مصنوعی متا برای نخستین بار در پاییز سال گذشته معرفی شد. اما آغاز به کار این آزمایشگاه اخیراً صورت گرفته است. متا آزمایش هوش مصنوعی این استودیو را با کمک بلاگرهای برجسته آغاز کرد. در حال حاضر ابزارهای این استودیو در اختیار برخی کاربران آمریکایی قرار داشته و دیگر کاربران نیز تنها می‌توانند با شخصیت‌های هوش مصنوعی گفتگو کنند.

متا می‌گوید این قابلیت جدید می‌تواند مشکل برخی از کاربران اینستاگرام که فالوورهای زیادی دارند را حل کند. بسیاری از بلاگرها در طول روز امکان پاسخگویی به پیام‌های عظیم را ندارند. بنابراین سرویس جدید می‌تواند به راحتی پاسخ پیام‌های کاربران این بلاگرها را بدهد.

افراد مشهور امکان شخصی‌سازی هوش مصنوعی را از طریق زیرنویس‌ها، رونوشت‌ها، متون، استوری یا دستورالعمل‌های دیگر را خواهند داشت. بنابراین هوش مصنوعی می‌تواند از طرف آنها به کاربران پاسخ دهد. مارک زاکربرگ اعلام کرد برای این چت بات‌ها جاه‌طلبی‌های بزرگی وجود دارد.  وی اخیراً در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته است انتظار دارد در آینده ده ها میلیون هوش مصنوعی توسط تولید کنندگان محتوا ساخته شده و در برنامه‌های متا مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع خبر کاراکتر هوش مصنوعی محتواسازان اینستاگرام ساخته می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow