پاول دوروف در دادگاه سوئیس به خشونت علیه فرزندش متهم شد

ایرینا بولگار، همسر پیشین پاول دوروف، در دادگاه سوئیس مدیرعامل تلگرام را به اقدامات خشونت‌آمیز علیه یکی از فرزندانش متهم کرد. به‌گزارش تک‌ناک، همسر پیشین پاول دوروف وی را به خشونت‌ علیه یکی از فرزندانشان متهم و این موضوع را در دادگاهی در سوئیس مطرح کرد. بولگار در شکایت خود ادعا کرده است که بنیان‌گذار... نوشته پاول دوروف در دادگاه سوئیس به خشونت علیه فرزندش متهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
پاول دوروف در دادگاه سوئیس به خشونت علیه فرزندش متهم شد

ایرینا بولگار، همسر پیشین پاول دوروف، در دادگاه سوئیس مدیرعامل تلگرام را به اقدامات خشونت‌آمیز علیه یکی از فرزندانش متهم کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، همسر پیشین پاول دوروف وی را به خشونت‌ علیه یکی از فرزندانشان متهم و این موضوع را در دادگاهی در سوئیس مطرح کرد. بولگار در شکایت خود ادعا کرده است که بنیان‌گذار تلگرام در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ پنج بار به کوچک‌ترین پسرشان آسیب رسانده و حتی او را به قتل تهدید کرده است.

این شکایت مارس ۲۰۲۳ در دادگاه ژنو ثبت شده است. به‌دنبال این شکایت، دادستان‌های فرانسه از سوئیس درخواست کرده‌اند که اطلاعات بیشتری از این اتهامات در‌اختیار آنان قرار گیرد تا دستگاه قضایی فرانسه نیز به این موضوع رسیدگی کند.

ایرینا بولگار، در گفت‌وگو با شبکه‌ی خبری CNN درباره‌ی جزئیات این پرونده صحبت کرده است. او و دوروف بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ با یکدیگر زندگی کرده‌اند. این زوج سه فرزند دارند که هم‌اکنون همراه با بولگار در سوئیس زندگی می‌کنند.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، با اتهامات جدی از سوی شریک زندگی پیشین خود، ایرینا بولگار، مواجه شده است.

بولگار در شکایتش ادعا می‌کند که پس از جدایی‌شان در سال ۲۰۲۲، دوروف کتباً قول داده است که ماهانه ۱۵۰,۰۰۰ یورو برای نگه‌داری او و فرزندانشان پرداخت کند.

طبق این شکایت، مدیرعامل تلگرام دو کارت بانکی به بولگار داده بود تا او بتواند این مبلغ را از حساب‌های شخصی وی برداشت کند. پاول دوروف از سپتامبر ۲۰۲۲ فرزندانش را ندیده است و کارت‌های بانکی‌ای که به شریک زندگی‌اش داده بود، مسدود کرده است.

این اتهام‌ها در حالی مطرح می‌شود که پاول دوروف به‌عنوان چهره‌ای شناخته‌شده در جهان فناوری همواره از حریم خصوصی کاربران و آزادی‌بیان دفاع کرده است.

با‌این‌حال، این اولین‌باری نیست که دوروف در کانون توجهات منفی قرار می‌گیرد. در گذشته نیز، گزارش‌هایی از مشکلات او در کشورهای مختلف به‌دلیل مواضع تلگرام در‌برابر درخواست‌های دولتی منتشر شده بود.

تاکنون، پاول دوروف یا نمایندگانش واکنش رسمی به این اتهام‌ها نشان نداده‌اند. این در حالی است که پرونده‌ی شکایت دولت فرانسه از دوروف با‌توجه‌به حساسیت موضوع‌، به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.

نوشته پاول دوروف در دادگاه سوئیس به خشونت علیه فرزندش متهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow