هدفون‌ اقتصادی ریلمی بادز T01 در بازار هند عرضه شد

ریلمی بادز T01 با قابلیت‌ پشتیبانی از Google Fast Pair، عمر باتری ۲۸ ساعته، درایور ۱۳ میلی‌متری، لغو نویز محیطی AI و حالت گیمینگ روانه‌ی بازار هند شد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ریلمی هدفون جدید TWS خود به نام ریلمی بادز T01 را معرفی کرد. Realme Buds T01 با طراحی مینیمال و ارگونومیکش، تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی... نوشته هدفون‌ اقتصادی ریلمی بادز T01 در بازار هند عرضه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
هدفون‌ اقتصادی ریلمی بادز T01 در بازار هند عرضه شد

ریلمی بادز T01 با قابلیت‌ پشتیبانی از Google Fast Pair، عمر باتری ۲۸ ساعته، درایور ۱۳ میلی‌متری، لغو نویز محیطی AI و حالت گیمینگ روانه‌ی بازار هند شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ریلمی هدفون جدید TWS خود به نام ریلمی بادز T01 را معرفی کرد. Realme Buds T01 با طراحی مینیمال و ارگونومیکش، تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی ارائه می‌دهد. این هدفون‌های سبک و مقاوم در‌برابر آب، با پوشش مات و ساقه‌ی ظریفشان ظاهری مدرن و شیک دارند. کنترل‌های لمسی هوشمند نیز به شما امکان می‌دهند تا پحس موسیقی را به‌راحتی مدیریت کنید.

ریلمی بادز T01 یک هدفون بی‌سیم با طراحی جذاب و قیمت مناسب است

به‌نقل از گیزموچاینا، ریلمی بادز T01 با بهره‌گیری از درایور ۱۳ میلی‌متری و دیافراگم PET، صدایی شفاف و باس عمیق را نوید می‌دهد. این هدفون‌های بی‌سیم با لغو نویز محیطی AI ارائه می‌شوند که نویز پس‌زمینه را در محیط‌های شلوغ برای کیفیت واضح در تماس‌ها حذف می‌کند.

با استفاده از «تقویت‌کننده‌ی حجم» در اپلیکیشن Realme Link، کاربران می‌توانند شدت حجم صدا را به‌سرعت از ۹۷ به ۱۰۲ دسی‌بل افزایش دهند. ناگفته نماند که حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه نیز وجود دارد.

باتری هر گوشی Realme Buds T01 تقریباً ۴۰ میلی‌آمپر‌ساعت است که حداکثر ۷ ساعت موسیقی پخش می‌کند. باتری کیس شارژ آن نیز ۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که مدت‌زمان پخش موسیقی را به ۲۸ ساعت افزایش می‌یابد.

گفتنی است که با کمک فناوری شارژ سریع، با ۱۰ دقیقه‌ شارژ می‌توانید حداکثر ۲ ساعت به موسیقی گوش دهید. این هدفون‌ها با بلوتوث نسخه‌ی ۵/۴ و قابلیت Google Fast Pair برای اتصال آسان و سریع عرضه می‌شوند.

ریلمی بادز T01 با قیمت ۱,۲۹۹ روپیه در رنگ‌های مشکی و سفید در Flipkart و وب‌سایت رسمی ریلمی برای خرید در‌دسترس قرار دارد.

نوشته هدفون‌ اقتصادی ریلمی بادز T01 در بازار هند عرضه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow