پروژه بعدی کوجیما هنوز مشخص نیست!

هیدئو کوجیما، سازنده و کارگردان مشهور بازی‌های ویدیویی، اعلام کرده است که پروژه بعدی او فقط یک بازی نخواهد بود و شاید به شکل یک انیمه، فیلم، یا حتی کاری به طور کامل متفاوت باشد. به گزارش تک‌ناک‌، کوجیما در مصاحبه‌ای با Variety گفته است که هدف او از تأسیس استودیوی مستقل Kojima Productions، ایجاد […] نوشته پروژه بعدی کوجیما هنوز مشخص نیست! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  2
پروژه بعدی کوجیما هنوز مشخص نیست!

هیدئو کوجیما، سازنده و کارگردان مشهور بازی‌های ویدیویی، اعلام کرده است که پروژه بعدی او فقط یک بازی نخواهد بود و شاید به شکل یک انیمه، فیلم، یا حتی کاری به طور کامل متفاوت باشد.

به گزارش تک‌ناک‌، کوجیما در مصاحبه‌ای با Variety گفته است که هدف او از تأسیس استودیوی مستقل Kojima Productions، ایجاد محتوای جدید در حوزه «سرگرمی دیجیتال» است، که امکان دارد بازی نباشد.

او توضیح داد که تاکنون توانسته بود ارتباطات مورد نیاز برای پروژه‌های خود را مدیریت کند، اما به دلیل افزایش پیچیدگی این امور، با آژانس WME قرارداد امضا کرده است تا به او در همکاری با بازیگران و افراد مختلف کمک کنند.

کوجیما اعلام کرد: «هر کاری ممکن است. ما می‌توانیم یک IP جدید از یک بازی، انیمه، یا فیلم خلق کنیم، یا حتی محصولی به طور کامل جدید را ارائه دهیم.»

هیدئو کوجیما اعلام کرده است که پروژه بعدی او فقط یک بازی نخواهد بود

او همچنین با تأکید بر این موضوع که Kojima Productions یک استودیوی مستقل است، گفت: «ما مستقل هستیم! ما از سوی هیچ شرکتی پشتیبانی نمی‌شویم. همه چیز از ایجاد مفاهیم تا تولید، تبلیغات و بازاریابی را خودمان انجام می‌دهیم.»

کوجیما در ژانویه اعلام کرده بود که علاوه بر کار روی Death Stranding 2، به ژانر جاسوسی-اکشن بازخواهد گشت و پروژه‌ای به نام Physint را برای پلی‌استیشن ۵ معرفی کرد.

نوشته پروژه بعدی کوجیما هنوز مشخص نیست! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow