پلتفرم استیم رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرد

به نظر می‌رسد محبوبیت بازی‌های ویدیویی هر روز بیشتر می‌شود، چرا که پلتفرم استیم به تازگی رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از VG247، این پلتفرم بازی موفق شد به عدد 38,367,277 کاربر همزمان برسد و این رکورد فقط یک ماه پس از ثبت رکورد […] نوشته پلتفرم استیم رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
پلتفرم استیم رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرد

به نظر می‌رسد محبوبیت بازی‌های ویدیویی هر روز بیشتر می‌شود، چرا که پلتفرم استیم به تازگی رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از VG247، این پلتفرم بازی موفق شد به عدد 38,367,277 کاربر همزمان برسد و این رکورد فقط یک ماه پس از ثبت رکورد قبلی (37 میلیون در آگوست) رخ داده است.

جالب اینجا است که پلتفرم استیم امسال چندین بار این رکورد را شکسته است. در اوایل سال، تعداد کاربران همزمان این پلتفرم ابتدا به 33 میلیون رسید و سپس در ماه مارس به 36 میلیون افزایش یافت. حالا در ماه سپتامبر، استیم به رقم چشمگیر 38 میلیون کاربر آنلاین همزمان رسیده است.

رکورد جدید پلتفرم استیم در تعداد کاربران آنلاین همزمان

نکته مهم این است که این رقم نشان‌دهنده تعداد کاربرانی می‌باشد که همزمان به استیم لاگین کرده‌اند، نه افرادی که در حال بازی هستند.

هر چند این عدد همچنان نمایانگر رشد چشمگیر بازی‌های ویدیویی است، به‌ویژه در دورانی که کنسول‌ها با قیمت‌های بالاتر از 700 دلار عرضه می‌شوند.

استیم به‌ طور کلی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. بازی جدید Valve به نام Deadlock همچنان محبوبیت زیادی دارد و تعداد بازیکنان همزمان آن به 171,490 نفر رسیده است. اکنون نیز حدود 150,000 نفر در حال بازی این عنوان هستند، که نشان از موفقیت بیشتر این پلتفرم دارد.

نوشته پلتفرم استیم رکورد جدیدی در تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow