پلتفرم ایکس تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن کاربران ایجاد می‌کند

تیم مهندسی پلتفرم ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده است که قابلیت بلاک کردن در این پلتفرم به طور کامل حذف نخواهد شد، اما عملکرد آن به شدت تغییر خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در تغییرات پیش رو، حتی اگر کاربری را بلاک کنید، همچنان می‌تواند پست‌های عمومی شما را ببیند. اما امکان لایک […] نوشته پلتفرم ایکس تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن کاربران ایجاد می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
پلتفرم ایکس تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن کاربران ایجاد می‌کند

تیم مهندسی پلتفرم ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده است که قابلیت بلاک کردن در این پلتفرم به طور کامل حذف نخواهد شد، اما عملکرد آن به شدت تغییر خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در تغییرات پیش رو، حتی اگر کاربری را بلاک کنید، همچنان می‌تواند پست‌های عمومی شما را ببیند. اما امکان لایک کردن، کامنت گذاشتن یا اشتراک‌گذاری پست‌های شما را نخواهد داشت. طبق گفته تیم مهندسی ایکس، هدف از این تغییر افزایش شفافیت و جلوگیری از پنهان‌کاری اطلاعات حساس است.

ماسک از مدت‌ها پیش مخالفت خود را با سیستم بلاک کردن فعلی ایکس اعلام کرده بود و این تغییر از ماه مه سال جاری مطرح شد. با وجود این، به نظر می‌رسد اکنون این تغییر به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

اجرای تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن کاربران در پلتفرم ایکس

در گذشته، بلاک کردن در پلتفرم ایکس بسیار ساده بود. با بلاک کردن یک کاربر، او به هیچ وجه نمی‌توانست پست‌های شما را ببیند یا با آنها تعامل داشته باشد. اما با تغییر جدید، محدودیت‌های بلاک کردن کمتر شده است.

برخی از کاربران به شدت با این تغییر مخالف هستند و اعتقاد دارند که این اقدام، حریم شخصی کاربران را به خطر می‌اندازد و کنترل آنها بر محتوای خود را محدود می‌کند. آنها نگران هستند که این تغییر باعث افزایش آزار و اذیت آنلاین شود.

از سوی دیگر، برخی دیگر بر این باور هستند که برای حساب‌های عمومی، بلاک کردن کاربران چندان مؤثر نیست، چرا که کاربران می‌توانند با ایجاد حساب‌های کاربری جدید، همچنان به مشاهده پست‌های شما ادامه دهند.

پلتفرم ایکس به زودی تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن ایجاد می‌کند

این تغییر تنها یکی از تغییرات بسیاری است که ایلان ماسک از زمان خرید پلتفرم ایکس اعمال کرده است. او اعتقاد دارد که این تغییرات به منظور ترویج آزادی بیان و افزایش شفافیت در پلتفرم صورت می‌گیرد.

ماسک بر این باور است که کاربران باید بتوانند تمام پست‌های عمومی را ببینند، حتی اگر از طرف افرادی باشد که آنها را بلاک کرده‌اند.

هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که این تغییر چه تأثیری بر تجربه کاربران خواهد داشت. برخی ممکن است آن را مفید بدانند و برخی دیگر امکان دارد از آن ناراضی باشند. به شخصه من از بسیاری از تغییرات اخیر در ایکس رضایت ندارم و همین موضوع باعث شده است تا زمان کمتری را در این پلتفرم سپری کنم. البته، ممکن است این تغییر برای برخی افراد مفید باشد.

با گذشت زمان مشخص خواهد شد که این تغییر چه تأثیری بر ایکس و کاربران آن خواهد گذاشت و آیا باعث افزایش آزار و اذیت آنلاین می‌شود یا خیر.

نوشته پلتفرم ایکس تغییری اساسی در شیوه بلاک کردن کاربران ایجاد می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow