پیتر برنت: بیت کوین در حال دورخیز برای جهشی بزرگ است

پیتر برنت، معامله‌گر کهنه‌کار، می‌گوید بیت کوین پس از افت شدید روز دوشنبه، احتمالاً در حال دورخیز برای بریک‌اوت (شکست سطوح مقاومت) و جهش به ترازهای بالاتر است. به‌گزارش تک‌ناک، پیتر برنت، معامله‌گر کهنه‌کار و از چهره‌های سرشناس حوزه‌ی رمزارزها، به دنبال‌کنندگان پرشمار خود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید که بیت کوین ممکن است پس... نوشته پیتر برنت: بیت کوین در حال دورخیز برای جهشی بزرگ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
پیتر برنت: بیت کوین در حال دورخیز برای جهشی بزرگ است

پیتر برنت، معامله‌گر کهنه‌کار، می‌گوید بیت کوین پس از افت شدید روز دوشنبه، احتمالاً در حال دورخیز برای بریک‌اوت (شکست سطوح مقاومت) و جهش به ترازهای بالاتر است.

به‌گزارش تک‌ناک، پیتر برنت، معامله‌گر کهنه‌کار و از چهره‌های سرشناس حوزه‌ی رمزارزها، به دنبال‌کنندگان پرشمار خود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید که بیت کوین ممکن است پس از سقوط به محدوده‌ی ۴۹,۰۰۰ الگویی مشابه چرخه‌های پیشین خود را تکرار کند. برنت می‌افزاید:

از یاد نبرید که افت بیت کوین پس از وقوع هاوینگ، رخدادی است که پیش‌تر در بازار گاوی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ نیز به‌وقوع پیوسته است.

دیلی‌هودل می‌نویسد مطابق نموداری که برنت به‌اشتراک گذاشته است، سقوط نابهنگام بیت کوین در روز دوشنبه تا محدوده‌ی ۴۹,۰۰۰ دلار، افت ۲۶ درصدی این رمزارز را درمقایسه‌با قیمت پایانی آن طی هفته‌ی گذشته رقم زد و بیشترین کاهش قیمت آن پس از وقوع هاوینگ بود.

شواهد نشان می‌دهد که پیش‌تر در چرخه‌ی سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ نیز بیت کوین افت مشابهی را تجربه کرد و پس‌از‌آن برای فتح قله‌ی قیمتی تازه خیز برداشت.

جدول هاوینگ پیتر برنت

بر‌اساس نمودار برنت که افت‌وخیزهای قیمتی بیت کوین را با عباراتی همچون Slump و Hump و Bump و Dump مشخص کرده است، احتمال می‌رود که بیت کوین پس از افت اخیر، خود را برای ثبت اوج تاریخی تازه در محدوده‌ی ۹۰ هزار دلار آماده کند.

نمودار بیت کوین پیتر برنت

برنت می‌گوید:

مهم این است که همیشه بتوانید با احتمالات سروکله بزنید و نه قطعیات.

پیتر برنت در پایان یادداشت خود می‌گوید که شاید الان زمان مناسبی برای آن باشد که مشابه سال ۲۰۲۲، تصویر پروفایل خود را با چشمان لیزری آپلود کنیم و مهیای بازار گاوی بیت کوین شویم.

نوشته پیتر برنت: بیت کوین در حال دورخیز برای جهشی بزرگ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow