چگونه قربانیان نقض دادههای پاوراسکول به یکدیگر در بررسی این هک «عظیم» کمک کردند؟
به گزارش داتیکا به ننقل از TechCrunch، با توجه به اینکه پاوراسکول خود را به عنوان بزرگترین ارائهدهنده نرمافزار آموزشی مبتنی بر ابر برای مدارس K-12 معرفی میکند — شامل حدود ۱۸,۰۰۰ مدرسه و بیش از ۶۰ میلیون دانشآموز در آمریکای شمالی — تأثیر این نقض میتواند «عظیم» باشد، همانطور که یکی از کارکنان فناوری در... The post چگونه قربانیان نقض دادههای پاوراسکول به یکدیگر در بررسی این هک «عظیم» کمک کردند؟ appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.
در همان روزی که باکوس مستند خود را به اشتراک گذاشت، لارسن یک مجموعه ابزار منبع باز و همچنین یک ویدئو آموزشی منتشر کرد با هدف کمک به دیگران.
مستند باکوس و ابزارهای لارسن نمونهای از این است که چگونه جامعه کارگران مدارس هکشده — و آنهایی که در واقع هک نشده بودند اما هنوز از طرف پاوراسکول مطلع شده بودند — به یکدیگر کمک کردند. کارگران مدارس مجبور به کمک به یکدیگر و پاسخ به نقض در یک روش جمعی شدند که تحت تأثیر همبستگی و ضرورت قرار داشت، زیرا پاسخ پاوراسکول کند و ناقص بود، طبق گفته چندین کارمند از مدارس آسیبدیده که در تلاشهای جمعی شرکت کردند و درباره تجربیات خود با TechCrunch صحبت کردند.
چندین کارمند مدرسه دیگر در چندین رشته ردیت به یکدیگر کمک کردند. برخی از آنها در زیررشته مدیران سیستم K-12 منتشر شدند، جایی که کاربران باید تأیید و تأیید شوند تا بتوانند پست کنند.
داگ لوین، یکی از بنیانگذاران و مدیر ملی یک سازمان غیردولتی که به مدارس در زمینه امنیت سایبری کمک میکند، K12 Security Information eXchange (K12 SIX)، که FAQ خود را درباره هک پاوراسکول منتشر کرد، به TechCrunch گفت که این نوع همکاری باز در جامعه رایج است، اما «حادثه پاوراسکول بهقدری وسیع است که بیشتر مشهود است.»
لوین تأکید کرد که بخش آموزش باید به همکاری باز از طریق کانالهای غیررسمی و گاهی عمومی متکی باشد، زیرا مدارس معمولاً از نظر کارمندان IT کمبود دارند و از تخصص خاص در زمینه امنیت سایبری برخوردار نیستند.
یکی از کارمندان مدرسه به TechCrunch گفت که «برای بسیاری از ما، ما منابع مالی لازم برای تمام منابع امنیت سایبری که برای پاسخ به حوادث نیاز داریم را نداریم و باید با هم همکاری کنیم.»
هنگامی که برای اظهار نظر تماس گرفته شد، سخنگوی پاوراسکول، بث کیبلر، به TechCrunch گفت: «مشتریان پاوراسکول ما بخشی از یک جامعه امنیتی قوی هستند که متعهد به اشتراکگذاری اطلاعات و کمک به یکدیگر است. ما از صبر مشتریان خود سپاسگزاریم و بهطور صمیمانه از کسانی که برای کمک به همتایان خود با اشتراکگذاری اطلاعات اقدام کردند، تشکر میکنیم. ما به همین روند ادامه خواهیم داد.»
The post چگونه قربانیان نقض دادههای پاوراسکول به یکدیگر در بررسی این هک «عظیم» کمک کردند؟ appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.
واکنش شما چیست؟