چین اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را رونمایی کرد

شرکت هواپیمایی چینی United اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را تولید و در پارک صنعتی هوانوردی ووهو در منطقه وانژی رونمایی کرده است. به‌ گزارش تک‌ناک، این هواپیمای تیلت‌روتور با کد Lanying R6000، پیشرفته‌ترین وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) در جهان می‌باشد، که به طور مستقل توسط شرکت هواپیمایی United توسعه یافته است. […] نوشته چین اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  1
چین اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را رونمایی کرد

شرکت هواپیمایی چینی United اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را تولید و در پارک صنعتی هوانوردی ووهو در منطقه وانژی رونمایی کرده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، این هواپیمای تیلت‌روتور با کد Lanying R6000، پیشرفته‌ترین وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) در جهان می‌باشد، که به طور مستقل توسط شرکت هواپیمایی United توسعه یافته است.

این هواپیما از عملیات بدون سرنشین و سرنشین‌دار پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پروازهای نقطه به نقطه طولانی‌مدت در سطح بین‌المللی را انجام دهد.

برد ۲۵۰۰ مایل، سرعت ۳۴۰ مایل در ساعت

حداکثر وزن برخاست این هواپیما ۶ تن و ظرفیت بار آن ۲ تن است. این هواپیما می‌تواند تا ۱۰ مسافر را حمل کند و حداکثر برد آن ۴۰۰۰ کیلومتر (۲۵۰۰ مایل) می‌باشد. بالاترین سرعت کروز آن ۵۵۰ کیلومتر در ساعت (۳۴۰ مایل در ساعت) و حداکثر ارتفاع کروز آن ۷۶۲۰ متر است.

کارشناسان می‌گویند که پس از کاربرد عملی در آینده، Lanying R6000 به طور عمیقی شیوه سفر انسان‌ها و صنعت لجستیک را تغییر خواهد داد و به شدت به حوزه‌های مختلفی مانند: حمل و نقل، لجستیک، واکنش اضطراری و دفاع ملی قدرت خواهد بخشید.

هواپیمای تیلت‌روتور Lanying R6000 می‌تواند به صورت عمودی مانند هلیکوپترهای معمولی برخاست و فرود کند و در هوا معلق بماند.

این هواپیما به دلیل استفاده از پیکربندی تیلت‌روتور پیچیده و نوآورانه، مزیت کروز با سرعت بالا را دارد. البته به همین دلیل، تولید Lanying R6000 بسیار دشوار است و تحمل خطای مونتاژ پایینی دارد.

بنابراین، شرکت هواپیمایی United تصمیم گرفت مونتاژ آن را در ووهو، مرکز تولید و ساخت گروه و نقطه استراتژیک اصلی در شرق چین انجام دهد.

البته دلایل انتخاب ووهو برای مونتاژ هواپیمای تیلت‌روتور Lanying R6000 بسیار بیشتر از این است.

شرکت هواپیمایی چینی United اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را تولید کرد

شخص مسئول در شرکت هواپیمایی متحد ووهو گفت: «توسعه صنعت هوانوردی به یک اکولوژی صنعتی خوب بستگی دارد و ووهوی به وضوح این شرایط را دارد.»

پس از ده سال توسعه، پارک صنعتی هوانوردی ووهو اکنون نزدیک به ۲۰۰ شرکت بالا و پایین دستی در زنجیره صنعتی را گرد هم آورده است که کل زنجیره صنعتی از جمله تحقیق و توسعه، تولید، نگهداری، عملیات، آموزش، لجستیک و غیره را پوشش می‌دهد.

نرخ تطابق مستقل اجزای کلیدی هسته‌ای کل هواپیما به ۱۰۰ درصد رسیده است، به طوری که یک هواپیمای عمومی داخلی می‌تواند بدون ترک پارک تولید شود.

صنعت هوافضای چین از پیله خود بیرون آمده و اقتصاد در ارتفاع کم اکنون آماده پرواز است. پس از ده سال توسعه، صنعت اقتصاد در ارتفاع کم ووهو نه تنها نتایجی مانند هواپیمای تیلت‌روتور Lanying R6000 داشته است، بلکه به سمت توانایی تولید، پرواز، استفاده گسترده و داشتن فرم‌های تجاری عالی نیز حرکت می‌کند.

نوشته چین اولین هواپیمای تیلت‌روتور ۶ تنی جهان را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow