کاویار مجموعه جدیدی از گوشی‌های لوکس را با تم تنیس رونمایی کرد

شرکت کاویار نسخه‌ی سفارشی و لوکس گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ و آیفون ۱۵ را با الهام از ورزش تنیس معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، کاویار، شرکت شناخته‌شده درزمینه‌ی تولید نسخه‌های سفارشی و لوکس دستگاه‌های اپل و سامسونگ، مجموعه‌ی جدیدی را با  الهام از مسابقات تنیس اوپن ایالات متحده رونمایی کرده... نوشته کاویار مجموعه جدیدی از گوشی‌های لوکس را با تم تنیس رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
کاویار مجموعه جدیدی از گوشی‌های لوکس را با تم تنیس رونمایی کرد

شرکت کاویار نسخه‌ی سفارشی و لوکس گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ و آیفون ۱۵ را با الهام از ورزش تنیس معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، کاویار، شرکت شناخته‌شده درزمینه‌ی تولید نسخه‌های سفارشی و لوکس دستگاه‌های اپل و سامسونگ، مجموعه‌ی جدیدی را با  الهام از مسابقات تنیس اوپن ایالات متحده رونمایی کرده است. این کالکشن Elegance نام‌گذاری شده است و شامل مدل‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ و آیفون ۱۵ می‌شود. همگی این مدل‌ها با تم تنیس به نام «تنیس‌دکور» (Tennis Core) طراحی شده‌اند.

شرکت لوکس Caviar، مجموعه جدیدی از گوشی‌های هوشمند سفارشی‌سازی شده را معرفی کرده است.

گیزموچاینا می‌نویسد که مدل‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ ۶ در این کالکشن با رنگ غالب سفید و سایه‌های سبز طراحی شده‌اند که یادآور زمین‌های تنیس هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از مواد اولیه‌ی لوکس مانند چرم شِوِر (Chevre) و اپسون (Epsom) ساخته شده‌اند که معمولاً در محصولات هرمس استفاده می‌شوند.

طراحی ساده و مدرن با استفاده از تزیینات نقره‌ای و رنگ‌های زرد و رز گلد که با کریستال‌های سواروسکی تزیین شده‌اند، تکمیل می‌شود. این طراحی نشان‌دهنده‌ی ظرافت بی‌نظیر مرتبط با مد تنیس کور است.

علاوه‌بر گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، مجموعه‌ی الگانس نسخه‌های سفارشی آیفون ۱۵ را شامل می‌شود. این گوشی‌ها با تنوع بیشتری در طراحی و انتخاب مواد ارائه می‌شوند که هر‌کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

شرکت لوکس Caviar، مجموعه جدیدی از گوشی‌های هوشمند سفارشی‌سازی شده را معرفی کرده است.

به‌عنوان مثال، مدل زمرد چرم طبیعی سبز شِوِر و درج‌های تقویت‌کننده‌ی ساخته‌شده از آلیاژ جواهرات با روکش طلای رز ۲۴ عیار دارد. مدل یاقوت کبود نیز با طراحی الهام‌گرفته از یاقوت کبود همراه است. مدل‌های وریدیان و بلانک و کهربا‌نارنجی نیز گزینه‌های رنگ و مواد مختلفی برای سلیقه‌های متنوع ارائه می‌دهند.

قیمت این دستگاه‌های سفارشی بسته به طراحی و فضای ذخیره‌سازی از ۸,۷۷۰ تا ۱۱٬۰۶۰ دلار متغیر است.  کالکشن الگانس با تولید محدود تنها ۹۹ عدد از هر مدل، به مجموعه‌ای انحصاری تبدیل شده است.

نوشته کاویار مجموعه جدیدی از گوشی‌های لوکس را با تم تنیس رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow