کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس با طراحی بدون ستون معرفی شد

شرکت گیم‌مکس کیس گیمینگ جدیدی به نام Vista COC را معرفی کرده است. این کیس طراحی بدون ستون دارد که ظاهری مدرن و جذاب به آن بخشیده است. به‌گزارش تک‌ناک، گیم‌مکس از کیس گیمینگ جدید خود به نام Vista COC پرده برداشت که طراحی بدون ستون و فن سینی مادربورد با فناوری COC دارد. این […] نوشته کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس با طراحی بدون ستون معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس با طراحی بدون ستون معرفی شد

شرکت گیم‌مکس کیس گیمینگ جدیدی به نام Vista COC را معرفی کرده است. این کیس طراحی بدون ستون دارد که ظاهری مدرن و جذاب به آن بخشیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، گیم‌مکس از کیس گیمینگ جدید خود به نام Vista COC پرده برداشت که طراحی بدون ستون و فن سینی مادربورد با فناوری COC دارد. این کیس میان‌برج با ارائه نمای پانورامیک و پنل‌های جلویی و کناری کاملاً شفاف، تجربه‌ای نوآورانه برای گیمرها و علاقه‌مندان به سخت‌افزارهای کامپیوتری فراهم می‌کند.

کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس

Wccftech می‌نویسد که کیس Vista COC با فناوری C.O.C خود بهبود خنک‌کنندگی را از‌طریق فن ۱۲۰ میلی‌متری ارائه می‌دهد که در سینی مادربورد نصب شده است. طبق آزمایش‌های گیم‌مکس، این فن دمای مادربورد را بسیار کاهش می‌دهد و در‌عین‌حال از ایجاد گرمای بیش‌ا‌زحد جلوگیری می‌کند. جدول زیر مقایسه دماهای مختلف با حالت‌های توربو روشن و خاموش را نشان می‌دهد:

ItemTurbo OFFTurbo ONDifference
CPU72°68°
PCH49°38°11°
VRM48°38°10°

علاوه‌بر‌این، کیس Vista COC پنج فن ARGB اضافی دارد که در بالا و پایین و عقب کیس قرار دارند و جریان هوای متعادلی را فراهم می‌کنند. این فن‌ها افکت‌های نوری حلقه‌ای بی‌نهایت ایجاد می‌کنند و از‌طریق نرم‌افزارهای RGB معروف قابل‌تنظیم هستند. نوار نوری RGB اضافی نیز به این فن‌ها متصل شده است تا هماهنگی کامل RGB را به‌نمایش بگذارد.

این کیس به پوشش کامل PSU برای پنهان‌کردن منابع تغذیه و کابل‌ها هم مجهز است و سینی مادربورد آن چندین حفره برای مدیریت بهتر کابل‌ها دارد. همچنین، در قسمت پشتی کیس جایگاه‌های اختصاصی SSD و محفظه‌ای برای HDD وجود دارد. با اینکه کیس جمع‌و‌جور است؛ اما فضای کافی برای نصب اجزای بزرگ‌تر از‌جمله کولر CPU تا ارتفاع ۱۵۵ میلی‌متر و کارت گرافیک تا طول ۳۳۰ میلی‌متر را فراهم می‌کند.

کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس
کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس
کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس

کیس GameMax Vista COC در دو نسخه مشکی و سفید به‌ترتیب با قیمت‌های ۵۷/۹۰ دلار و ۵۹/۹۰ دلار در‌دسترس است و از‌طریق فروشندگان رسمی گیم‌مکس در سراسر جهان می‌توان آن را خرید.

نوشته کیس گیمینگ Vista COC گیم‌مکس با طراحی بدون ستون معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow