گاوها دوباره به بازار بیت کوین بازگشته‌اند

یکی از چهره‌های سرشناس فعال در حوزه‌ی رمزارزها می‌گوید که داده‌های آن‌چین از بازگشت بیت کوین به مدار صعودی خبر می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتو کوانت، در اظهارنظری تازه گفته است شاخصی مهم که نمایانگر احساسات سرمایه‌گذاران رمزارزی است، از احیای توان بیت کوین و بازگشت آن به مدار صعودی حکایت می‌کند.... نوشته گاوها دوباره به بازار بیت کوین بازگشته‌اند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
گاوها دوباره به بازار بیت کوین بازگشته‌اند

یکی از چهره‌های سرشناس فعال در حوزه‌ی رمزارزها می‌گوید که داده‌های آن‌چین از بازگشت بیت کوین به مدار صعودی خبر می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتو کوانت، در اظهارنظری تازه گفته است شاخصی مهم که نمایانگر احساسات سرمایه‌گذاران رمزارزی است، از احیای توان بیت کوین و بازگشت آن به مدار صعودی حکایت می‌کند.

کریپتودنس می‌نویسد دیگر اندیکاتورها و شاخص‌های آن‌چین نیز که پیش‌تر در محدوده‌های مرزی قرار داشتند و برداشت تفسیری صعودی از آن‌ها با اما و اگر همراه بود، اکنون از صعود بازار خبر می‌دهند.

مدیرعامل کریپتو کوانت نیز بر این باور است که بازار همچنان بر پاشنه‌ی صعودی می‌چرخد. بااین‌حال، اذعان کرده است که اگر وضعیت بازار طی دو هفته‌ی آینده از بلاتکلیفی کنونی خارج نشود، دست به تغییر موضع خود می‌زند.

بازگشت بیت کوین به مدار صعودی

کی یونگ جو با رهگیری رد پای پول هوشمند در بازار رمزارزها می‌گوید که اگر فرضیه‌ی او نقض شود، نشانگر آن است که نهنگ‌ها و خریداران کلان در مقطع کنونی دچار اشتباه شده‌اند یا متغیرهای اقتصادی را نادیده گرفته‌اند.

جو پیش‌تر گفته بود که به‌تازگی بیش از ۴۰۰ هزار واحد بیت کوین در دوره‌ای ۳۰ روزه به کیف‌پول‌های دارندگان دائمی بیت کوین واریز شده که نشان‌دهنده‌ی قوت‌گرفتن انباشت این رمزارز به‌واسطه‌ی نهنگ‌ها و خریداران دانه‌درشت است.

وی بر این باور است که در یک سال آینده، برخی از نهادها اعلام می‌کنند که در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری دست به خرید بیت کوین زده‌اند.

نوشته گاوها دوباره به بازار بیت کوین بازگشته‌اند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow