اپل آیفون ۱۷ اسلیم را روانه بازار خواهد کرد

شنیده ها حاکی از آن است که سال آینده‌ی میلادی اپل عضو جدیدی، یعنی آیفون ۱۷ اسلیم را به خانواده‌ی آیفون ۱۷ اضافه خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل مدعی است مدل جدید که آیفون ۱۷ اسلیم نام دارد و به آیفون ۱۷ ایر شبیه است، مدلی یگانه خواهد بود و مدل Pro نخواهد داشت؛ از‌این‌رو،... نوشته اپل آیفون ۱۷ اسلیم را روانه بازار خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
اپل آیفون ۱۷ اسلیم را روانه بازار خواهد کرد

شنیده ها حاکی از آن است که سال آینده‌ی میلادی اپل عضو جدیدی، یعنی آیفون ۱۷ اسلیم را به خانواده‌ی آیفون ۱۷ اضافه خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل مدعی است مدل جدید که آیفون ۱۷ اسلیم نام دارد و به آیفون ۱۷ ایر شبیه است، مدلی یگانه خواهد بود و مدل Pro نخواهد داشت؛ از‌این‌رو، کارشناسان اندازه‌ی آن را بین گوشی‌های استاندارد و Pro ارزیابی کرده‌اند.

اپل در سال ۲۰۲۰ اولین نسخه‌ی آیفون مینی را روانه‌ی بازار کرد؛ اما پس از شکست این گوشی در بازار، در سال ۲۰۲۲ مدل پلاس را جایگزین آن کرد. از این زمان به‌بعد، هرچند مدل پلاس هم توفیقی میان مخطبان به‌دست نیاورد، اپل تصمیم نگرفت تا روند تولید آن متوقف کند.

گزارش هایی مبنی بر جایگزین شدن مدل آیفون Slim با نمونه Plus منتشر شد که زمان تولید آن را سال 2025 اعلام نمود. این اخبار و شایعات مدل جدید را به نوعی یکی از بزرگترین گوشی های بازطراحی شده اپل پس از عرضه Iphone X نامید.

نئووین می‌نویسد که در ماه‌های اخیر برخی شایعه‌ها حاکی از آن بوده‌اند که طراحی آیفون ۱۷ اسلیم شاید به‌دلیل نگرانی اپل از دوام مواد و متریال نازک به سرانجام نرسد. با‌این‌حال، انتشار اخباری مبنی‌بر قصد اپل در استفاده از پردازنده‌ی A19 و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی در مدل اسلیم، به‌نوعی همچنان طرح و برنامه‌ی این شرکت برای تولید محصول جدید را زنده نگه داشته است.

پیش‌بینی می‌شود آیفون ۱۷ اسلیم کمی بزرگ‌تر از آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ مینی و کوچک‌تر از آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ پلاس باشد. افزون‌براین، طرح‌هایی برای تولید مدل Pro هم در دست است که احتمال تولید آن تا سال ۲۰۲۷ بعید به‌نظر می‌رسد.

براساس گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد آیفون‌های تاشو زودتر از موعد مقرر روانه‌ی بازار خواهند شد. علاوه‌براین، آیفون SE 4 که از صفحه‌نمایش اولد و قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد، اوایل سال ۲۰۲۵ به تولید انبوه خواهد رسید.

نوشته اپل آیفون ۱۷ اسلیم را روانه بازار خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow