گزارش جدید FTC «نظارت گسترده» شبکه‌های اجتماعی بر کاربران خود را نشان می‌دهد

FTC با اشاره به این موضوع می‌گوید که به شبکه‌های اجتماعی برای تنظیم شیوه‌های تجاری خود نمی‌توان اعتماد کرد. The post گزارش جدید FTC «نظارت گسترده» شبکه‌های اجتماعی بر کاربران خود را نشان می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  4
گزارش جدید FTC «نظارت گسترده» شبکه‌های اجتماعی بر کاربران خود را نشان می‌دهد

FTC با اشاره به این موضوع می‌گوید که به شبکه‌های اجتماعی برای تنظیم شیوه‌های تجاری خود نمی‌توان اعتماد کرد.

The post گزارش جدید FTC «نظارت گسترده» شبکه‌های اجتماعی بر کاربران خود را نشان می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow