گوشی‌های ناتینگ از ویجت جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شدند

شرکت ناتینگ ویجت جدیدی به نام News Reporter را معرفی کرد که با هوش مصنوعی کار می‌کند. با استفاده از این ویجت، کاربران می‌توانند به خلاصه‌ی اخبار به‌صورت صوتی و با صدای مدیر مالی شرکت گوش دهند. به‌گزارش تک‌ناک، هم‌زمان با معرفی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس، شرکت ناتینگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری مبتنی‌بر هوش مصنوعی... نوشته گوشی‌های ناتینگ از ویجت جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
گوشی‌های ناتینگ از ویجت جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شدند

شرکت ناتینگ ویجت جدیدی به نام News Reporter را معرفی کرد که با هوش مصنوعی کار می‌کند. با استفاده از این ویجت، کاربران می‌توانند به خلاصه‌ی اخبار به‌صورت صوتی و با صدای مدیر مالی شرکت گوش دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، هم‌زمان با معرفی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس، شرکت ناتینگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را با ویجت News Reporter رونمایی کرد. این ویجت به‌زودی به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی اپلیکیشن Nothing Widgets در پلی استور برای تمامی گوشی‌های هوشمند ناتینگ و CMF عرضه خواهد شد.

ویجت News Reporter مبتنی‌بر هوش مصنوعی است و خلاصه‌ای از اخبار را در صفحه‌ی اصلی دستگاه نمایش می‌دهد. با ضربه‌زدن روی این ویجت، خلاصه‌ای صوتی از یک خبر در یکی از دسته‌های انتخاب‌شده مانند سرگرمی، فناوری، علم و سایر موضوعات پخش می‌شود.

طبق گفته‌ی شرکت ناتینگ، سیستم هوش مصنوعی مقاله‌ها را گردآوری و خلاصه‌های آن‌ها را با صدای تیم هولبرو، مدیر مالی این شرکت‌، به صوت تبدیل می‌کند. هر خلاصه‌ی خبری یک دقیقه طول می‌کشد و ویجت می‌تواند روزانه تا هشت خلاصه را پخش کند. جدیدترین ویژگی گوشی‌های ناتینگ News Reporter جدیدترین ویژگی گوشی‌های ناتینگ News Reporter جدیدترین ویژگی گوشی‌های ناتینگ News Reporter جدیدترین ویژگی گوشی‌های ناتینگ News Reporter

 

نکته‌ی مهم این است که این خلاصه‌ها برای هربار استفاده از ویجت به‌صورت خودکار تولید نمی‌شوند و می‌توانند بعداً دوباره پخش شوند. برای رد‌کردن یک خبر، کافی است به پنل Quick Settings ویجت Media Player مراجعه کنید. News Reporter بدون نیاز به ثبت‌نام، فوراً کار می‌کند.

9to5google می‌نویسد که این ویجت جدید به عنوان بخشی از سیستم‌عامل Nothing OS 2.6 و به‌روزرسانی اپلیکیشن Nothing Widgets دردسترس است. این نسخه‌ی جدید که روی گوشی هوشمند جدید ناتینگ فون 2a پلاس نصب شده است، از هفته‌ی آینده برای کاربران دیگر گوشی‌های ناتینگ دردسترس خواهد بود.

نوشته گوشی‌های ناتینگ از ویجت جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow