نسخه سوم بتا HyperOS شیائومی امروز منتشر می شود

شرکت شیائومی در پاسخ به اقدام غیر منتظره گوگل، از به‌روزرسانی نسخه سوم بتا HyperOS خود طی روز جاری خبر داد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت شیائومی در 12 جولای امسال اقدام به عرضه HyperOS Android 15 Beta 2 کرده بود و از آن زمان به بعد علاقه‌مندان در انتظار نسخه جدید آن بودند،... نوشته نسخه سوم بتا HyperOS شیائومی امروز منتشر می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
نسخه سوم بتا HyperOS شیائومی امروز منتشر می شود

شرکت شیائومی در پاسخ به اقدام غیر منتظره گوگل، از به‌روزرسانی نسخه سوم بتا HyperOS خود طی روز جاری خبر داد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت شیائومی در 12 جولای امسال اقدام به عرضه HyperOS Android 15 Beta 2 کرده بود و از آن زمان به بعد علاقه‌مندان در انتظار نسخه جدید آن بودند، اما روز گذشته به صورت غیر منتظره‌ای Pixel9 با اندروید 14 رونمایی شد و گوشی جدید را با Android 15 Beta 4.2 معرفی کرد.

این اقدام روز گذشته گوگل باعث مطرح شدن شایعاتی در مورد به‌روزرسانی HyperOS Android 15 Beta 3 توسط شرکت شیائومی طی روز جاری شد.

تغییراتی که در نسخه beta3 ایجاد می‌شود شامل موارد زیر خواهد بود:

این برنامه‌هایی که در نسخه به‌روزرسانی جدید ارائه شده است، به احتمال زیاد کاربری گوشی را بهبود می‌بخشند، ثبات سیستم را افزایش می‌دهند و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه Beta3 شیائومی شباهت زیادی به نسخه Android 15 Beta 4.2 گوگل که در Pixel9 معرفی شد، دارد.

شیائومی HyperOS Android 15 Beta 3 را امروز عرضه می کند

ویژگی‌ها و بهبود عملکرد جدید فقط نشان‌دهنده تلاش شیائومی برای به‌روز کردن پلتفرم HyperOS به منظور تجربه بهتر با اندروید 15 است. ویژگی‌هایی مانند: سیستم ترول‌ها، جنبه‌های امنیتی و گزینشی، تکمیل سفارشی‌سازی و بهبود عملکرد، می‌توانند از مواردی باشند که اشتیاق کاربران به استفاده از این نسخه را افزایش دهند.

با توجه به نشانه‌ها، شیائومی قصد دارد امروز نسخه HyperOS Android 15 Beta 3  را منتشر کند. گفته می‌شود که این نسخه علاوه بر بهینه‌سازی بیشتر، تجربه کاربری با اندروید 15، ویژگی‌ها و بهبود عملکردهای جدید بسیاری را برای دستگاه‌های شیائومی به همراه خواهد داشت.

اکنون، منتظر باشید تا این گمانه‌زنی تأیید رسمی شود و سپس بروید تا نسخه جدید را دانلود و تمام ویژگی‌های جدیدی که شیائومی از طریق HyperOS ارائه می‌دهد را مشاهده کنید.

نوشته نسخه سوم بتا HyperOS شیائومی امروز منتشر می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow