گوشی بدون دکمه شیائومی در سال 2025 عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد شیائومی در حال طراحی و تولید یک گوشی هوشمند جدید است که قرار است در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه شود. این گوشی که در حال حاضر با اسم رمز “Zhuque” شناخته می‌شود، ویژگی منحصر به فرد و جالبی دارد و آن هم اینکه هیچ دکمه فیزیکی‌ای روی بدنه آن […]

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 12:59
 0  3
گوشی بدون دکمه شیائومی در سال 2025 عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد شیائومی در حال طراحی و تولید یک گوشی هوشمند جدید است که قرار است در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه شود. این گوشی که در حال حاضر با اسم رمز “Zhuque” شناخته می‌شود، ویژگی منحصر به فرد و جالبی دارد و آن هم اینکه هیچ دکمه فیزیکی‌ای روی بدنه آن وجود نخواهد داشت!

با این حال، هنوز مشخص نیست که چه چیزی جایگزین دکمه‌های سنتی روی این گوشی خواهد شد. منابع اطلاعاتی دقیقاً نمی‌دانند که شیائومی چگونه این مشکل را حل کرده است. احتمالاً شیائومی از ترکیبی از روش‌های مختلف برای کنترل گوشی استفاده می‌کند، مثل کنترل‌های حرکتی، لبه‌های حساس به فشار، یا حتی فرمان‌های صوتی که امکان استفاده از گوشی را بدون نیاز به دکمه‌های فیزیکی فراهم می‌کند.

گوشی ردمی

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گوشی، دوربین سلفی زیر صفحه نمایش است. این تکنولوژی جدید می‌تواند تجربه کاربری بهتری نسبت به آنچه که تاکنون در گوشی‌های سامسونگ دیده‌ایم، ارائه دهد. از لحاظ سخت افزاری، گوشی Zhuque از تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 بهره خواهد برد. این تراشه، که قرار است در گوشی شیائومی 15 اس پرو نیز استفاده شود، قدرت پردازشی بالایی دارد و پیش‌بینی می‌شود که در فاصله بین ماه‌های آوریل تا ژوئن 2025 به بازار عرضه شود.

به نظر می‌رسد اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 نسخه بهبود یافته‌ای از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود و قرار است در اکتبر امسال معرفی شود. این ارتقاء ممکن است شامل بهبودهایی در عملکرد و کارایی کلی باشد.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی Zhuque به یک محصول موفق و پرطرفدار تبدیل خواهد شد یا مثل برخی محصولات دیگر، تنها به عنوان یک مدل نمایشی و خاص باقی خواهد ماند. به عنوان مثال، گوشی Meizu Zero که چند سال پیش معرفی شد، هیچ‌گاه به محصولی موفق تبدیل نشد و بسیاری حتی ممکن است آن را به یاد نیاورند. این مقایسه نشان می‌دهد که با وجود ویژگی‌های جذاب، موفقیت نهایی یک محصول به عوامل متعددی بستگی دارد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow