ویژگی خلاصه سازی خودکار متون به Word اضافه می‌شود

مایکروسافت ویژگی خلاصه سازی خودکار متون را به نرم‌افزار Word افزوده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با Copilot خلاصه‌ای از متون طولانی را دریافت کنند. به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی خلاصه سازی خودکار متون در Word که بخشی از مجموعه ابزارهای Copilot است، به کاربران کمک می‌کند تا نکات و ایده‌های اصلی سند را... نوشته ویژگی خلاصه سازی خودکار متون به Word اضافه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
ویژگی خلاصه سازی خودکار متون به Word اضافه می‌شود

مایکروسافت ویژگی خلاصه سازی خودکار متون را به نرم‌افزار Word افزوده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با Copilot خلاصه‌ای از متون طولانی را دریافت کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی خلاصه سازی خودکار متون در Word که بخشی از مجموعه ابزارهای Copilot است، به کاربران کمک می‌کند تا نکات و ایده‌های اصلی سند را بدون نیاز به مطالعه‌ی کامل آن به‌سرعت درک کنند. این قابلیت برای کاربران دارای لایسنس کوپایلت در نسخه‌های جدید ویندوز و مک و وب در‌دسترس است.

خلاصه سازی خودکار متون Word با Copilot به شما امکان می‌دهد تا به سرعت نکات و ایده‌های کلیدی را درک کنید،

کاربران دارای مجوزهای واجدشرایط Copilot به‌زودی بلافاصله پس از باز‌کردن سند ورد، می‌توانند خلاصه‌ای خودکار دریافت کنند. در بیانیه‌ی مایکروسافت درباره‌ی این قابلیت آمده است:

در دنیایی که محتوا بی‌پایان است، همواره به‌دنبال راه‌هایی برای پردازش کارآمدتر اطلاعات هستیم. Microsoft Copilot با ارائه‌ی خلاصه‌های خودکار در اسناد ورد، این فرایند را ساده‌تر می‌کند.

فرایند استفاده از خلاصه‌سازی خودکار متون Word با کوپایلت بسیار ساده است. برای این کار، تنها کافی است سند ورد را باز کنید تا Copilot خلاصه‌ای در بالای آن ایجاد کند. شما می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی «مشاهده‌ی بیشتر» خلاصه را گسترش دهید یا آن را کپی کنید یا برای بحث درباره‌ی آن با کوپایلت چت جدیدی شروع کنید.

پس از اعمال هر‌گونه تغییر، می‌توانید خلاصه‌ای جدید برای بازتاب تغییرات اخیر ایجاد کنید. Word آخرین وضعیت خلاصه را به‌خاطر می‌سپارد و در دفعات بعدی، سند را با خلاصه در حالت فشرده یا گسترش‌یافته باز می‌کند.

ویژگی خلاصه‌سازی خودکار متون Word با Copilot اکنون برای کاربران منتخب ورد دارای مجوزهای کوپایلت در ویندوز (نسخه‌ی 16.0.17928.20114 یا جدیدتر) و مک (نسخه‌ی 16.88 و بیلد 24081116 یا جدیدتر) و وب به‌تدریج در حال انتشار است.

نوشته ویژگی خلاصه سازی خودکار متون به Word اضافه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow