گوشی Mix Flip شیائومی روانه بازارهای بین‌المللی می‌شود

گوشی Mix Flip که در ماه جولای در چین معرفی شد، با تصمیم شیائومی قرار است از انتهای سپتامبر در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی Mix Flip که در ماه جولای در چین معرفی شد، با طراحی چشم‌نواز و مشخصات فنی قدرتمندش، بازار گوشی‌های تاشو را متحول کرد. نمایشگر بیرونی ۴ اینچی […] نوشته گوشی Mix Flip شیائومی روانه بازارهای بین‌المللی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
گوشی Mix Flip شیائومی روانه بازارهای بین‌المللی می‌شود

گوشی Mix Flip که در ماه جولای در چین معرفی شد، با تصمیم شیائومی قرار است از انتهای سپتامبر در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی Mix Flip که در ماه جولای در چین معرفی شد، با طراحی چشم‌نواز و مشخصات فنی قدرتمندش، بازار گوشی‌های تاشو را متحول کرد. نمایشگر بیرونی ۴ اینچی و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از‌جمله ویژگی‌های اصلی این گوشی هستند. جالب است بدانید که ظرفیت باتری این گوشی حتی از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ نیز بیشتر است.

لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس اعلام کرد که Mix Flip از انتهای سپتامبر به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. احتمالاً جزئیات بیشتر درباره‌ی این خبر هفته‌ی آینده همراه با معرفی سری شیائومی 14T اعلام خواهد شد. گفته می‌شود که سری شیائومی 14T به قابلیت Circle to Search گوگل نیز مجهز می‌شود.

Mix Flip با طراحی چشمگیر و مشخصات فنی عالی، از جمله نمایشگر خارجی ۴ اینچی،

به‌نقل از 9to5google، با ورود Mix Flip به بازارها جهانی، شیائومی علاوه‌بر تثبیت جایگاه خود به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند، قدم مهمی در جهت گسترش فناوری گوشی‌های تاشو برمی‌دارد. با وجود استقبال مناسب از Mix Flip در بازار چین، عرضه‌ی این گوشی در ایالات متحده به‌دلایل مختلف همچنان نامشخص است و شیائومی فعلاً تمرکز خود را بر بازارهای اروپایی گذاشته است.

طبق گزارش اخیر مؤسسه‌ی کانترپوینت، شیائومی هم‌اکنون به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان شناخته می‌شود. شیائومی با رشد سالانه‌ی ۲۲ درصدی در ماه آگوست ۲۰۲۴، به‌طور موقت از اپل پیشی گرفت. اگرچه انتظار می‌رود اپل با رونمایی آیفون ۱۶ دوباره به صدر بازگردد، موفقیت شیائومی از تلاش‌های مستمر این شرکت برای تصاحب سهم بیشتری از بازار حکایت می‌کند.

نوشته گوشی Mix Flip شیائومی روانه بازارهای بین‌المللی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow